Foto bij Over and out... snowwhite´s bird is back..

Huilend kom ik de aula binnen, en Brooke staat op ''Alex wat is er!'' onder het snikken vertel ik het ''Melvin vroeg.. of we nou een stel waren.. maar uiteindeljk accepteerde ik het.. en toen zei ik dat ik er toch niet klaar voor was en toen werd hij kwaad en gooide hij een kandellaar naar me!'' ik laat de snee in mijn arm zien. ''OMG! Alex !'' schreeuwen Anna en Brooke. ik huil en tranen vallen op de snee.. opeens verdwijnt de pijn en zie ik de wond dicht gaan ''WAT!!!'' gil ik ;;shhht shhht.. rustig maar we doen er voor de zekerheid een verbandje op'' Brooke neemt me mee naar de kantine en verbind mijn arm. ''thnx.. '' zeg ik door mn tranen heen ''rustig aan oke? t komt wel goed'' ik knik en loop sloffend met mijn hakken in mijn handen naar mn kamer. ik trek mijn jurk uit en haal mijn haren los en doe mijn make up af.. ''pyjama.....'' zeg ik krampachtig ik pak een trui uit de kast en trek het aan en kruip in mn bed ''hmmm... k ben kapot..'' ik sluit mijn ogen van al dat huilen waren ze ontiegelijk zwaar geworden...
een uur later word ik wakker in het donker.. ''hmmpfhh...'' ik wrijf in mijn ogen en gooi mijn lange losse haren naar achter
ik zie een schim buiten bij t raam.. ik strompel er heen en open de 2 raam deurtjes ''hallo?'' t zal wel een vogel zijn.. t is ook gestoord om te denken dat er iemand was.. 'op het moment dat ik net naar binnen wou gaan en het raam sluiten verscheen er ondersteboven een hoofd van een Jongen ''TERING!!!!!!!!'' ik schreeuw ontzettend hard.. ''wie the fuck ben jij!'' de jongen springt naar binnen ''ik ben Bas'' hij glimlacht ''ik ben hier pas .. en ik hoorde dat jij mensen hielp?'' ik knik ''ja maar ik zit er ook niet zo lang, en trouwens! wat en hoe kom je hier?'' hij haalt zijn schouders op ''je wast de dichts bij zijnde kamer.. ''hoe kom je zo over dit dak?'' hij kijkt me diep aan ''vampiers kunnen goed klimmen toch?'' ik knik ''ik denk het.....'' hij glimlacht ''oke dan.. wat is er met je arm? ik zag t bloeden en je huilen?'' ik knik ''mijn ehm.. ex heeft een kandelaar naar me gegooid omdat ik niet klaar was voor een relatie..'' hij kijkt kwaad ''waar slaat dat nou weer op!'' ik haal mijn schouders op '' maar opeens heelde mijn wond...'' hij glimlacht ''kracht van de Russische Nimpfen'' ik kijk raar ''wat?'' ''nou de Russische Nimpfen hebben helende tranen'' ik glimlach ''hoe weet je dat ik Russisch ben?'' hij schud zijn hoofd ''wist ik niet.. maar zo heet t en nu denk ik dat je een Russische Nimpf bent'' hij lacht ''ik uhm ga maar weer slapen oke?'' hij knikt ''ciao..'' en hij verdwijnt weer door t raam...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen