We pakken onze koffers uit en maken de kamer gezellig met slingers en lichtjes. dan klopt er iemand op de deur en doe Isabel open, hee zeggen twee meisjes hee zeggen isabal en ik tegelijk uhm ja nou wij hebben de kamer naast jullie, owh ja zei zijn bevriend ben daan denk ik bij me zelf. En ja we zitten met zijn achten op een kamer met 1 badkamer en ik moet heeeeeel nodig plassen zegt het ene meisjes ga maar snel zeg ik en ze rent onze badkamer in. we lachen met zijn 3en. het andere meisje komt naar ons toegelopen nou ik ben Julia en dat is Isabel zeg ik. Ik ben lizzy zegt het meisje en zei is Jasmijn. Ik knik. heb jij ook al zo zin in het kamp vraagt Isabel, jaaaaa zegt lizzy blij, wij zijn hier met een hele groep jullie dan? gewoon met zijn tweeën zeg ik glimlachend, awh ook leuk zegt ze. dan komt Jasmijn van de badkamer, en jullie mogen altijd bij ons komen op de kamer hoor is wel gezellig we Isabel en ik knikken jaa lijkt me leuk zeg ik, nou dan gaan wij maar weer verder met uitpakken we knikken en laten ze uit. een tijdje later wordt er weer op de deur geklopt dit keer doe ik open. we zien Arjan staan met een grote doos. hee meiden mag ik even binnen komen vraagt hij we knikken en ik laat hem binnen hij gaat zitten. nou ik ben jullie teamleider, maar ik moet even weg dus zouden jullie de kamers van onze team willen langs gaan en ze een t-shirt en hemdje geven en vertellen dat ze in team Turquoise zitten? jaaa tuurlijk zegt isabel, oke zegt hij dan geef de jongens maar een t-shirt en de meiden een hemdje en een schema voor vandaag en morgen, dit is de lijst. ik krijg de lijst en bekijk hem is goed er staan namen op en kamernummers. komt helemaal goed zegt isabel en dan gaat Arjan al weer weg. we bestuderen eerst de lijst is. eens even kijken zegt isabel, hee kijk we zitten bij lizzy en jasmijn in. awhh leuk zeg ik. owh dit ga jij zo leuk vinden zegt ze dan, waaat? zegt ik Isabel glimlacht en trekt de lijst naar zich toee, pleaaase isa zeg? Daan zit bij ons in zegt ze dan, WAT, maar hoe, hoe moet ik dan doen, ik wil niet zenuwachtig overkomen, gewoon jezelf zijn zegt ze, eigelijk ken je hem toch ook niet zo goed?
eigenlijk heeft ze wel gelijk ik ken zijn naam? maar hoe hij echt is, ik heb geen idee, misschien heeft hij zelfs wel een vriendin?
nou zullen we dan maar gaan juul? ik knink we beginnen bij jasmijn en lizzy, we kloppen op de deur en er doet een meisje open, hee zegt ze ik ben charlotte jullie zijn julia en isabel toch? we knikken jaa zegt isabel we zoeken eigenlijk lizzy & Jasmijn, ja kom maar binnen hoor zegt ze en we stappen naar binnen we leggen Jasmijn en Lizzy uit wat er aan de hand was en geven ze de spullen dan op naar de jongens. we kloppen aan en natuurlijk doet daan open, uhm hee zeg ik, ja we zoeken Jesper, Rick, Jasper en Daan, nou ik ben daan zegt hij dan en dan roept hij de andere ja uhm Arjan is onze teamleider maar hij moest weg dus ja we komen even vertellen dat jullie in team Turquoise zitten en we komen shirts en schema brengen ah vet zegt de jongen die blijkbaar Jasper heet wie zitten er nog meer in het team dan vraagt Daan nou wij twee zegt isabel en lizzy en jasmijn, ah gezellig zegt jesper we knikken geven de shirts en zeggen doei ik wil meteen onze kamer weer in lopen maar isabel houdt me tegen en maakt een ssst gebaar we zijn stil en ik zie dat ze de jongens probeert af te luisteren dus ik probeer het ook maar,
eej maar hun waren best leuk hoor ik de stem van rick zeggen, jaa vooral die linker hoe heette ze nou hoor ik daan zeggen
uhmm ze heette..

Reageer (2)

  • rotjex3

    Snel verder? :)

    1 decennium geleden
  • mainiac01

    Super leuk verhaal snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen