Foto bij Chapter 35

Ik ben nu bezig met het beantwoorden van de Q&A vragen, maar heb er zeker nog meer nodig! Dus blijf vragen :)
xoxoxo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Dahlias

    Wanneer we onze "verplichte" zwempakken aan hebben getrokken stappen we rustig het zwembad in. Ook Louis moet eraan geloven, want de jongens hebben zo een fotoshoot met de dolfijnen. Voorzichtig aai ik een dolfijn en een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik Niall in de verte een dolfijn zowat plat zie knuffelen. Louis zwemt ergens paniekerig rond in de hoek van het zwembad. Ik hoor een schattige en hese lach en zodra ik me omdraai zie ik dat Harry allemaal "kusjes" krijgt van een dolfijn. Lachend zwem ik naar Harry en zijn nieuwe aanwinst toe. 'Toe maar, je bent gewild.' gniffel ik terwijl ik de dolfijn aai. 'Ik denk dat ik een nieuwe beste vriendin heb gevonden.' lacht Harry terwijl hij de dolfijn knuffelt. Ik maak een zogenaamd jaloers geluidje en zwem naar Amber en de rest van de meiden, aangezien de jongens nu op de foto moeten met de dolfijnen. Automatisch kijk ik weer naar Louis omdat ik het ergens heel grappig vind dat hij zo bang is voor die vissen.

    Dolfijnen zijn zoogdieren :P
    Sorry voor de superquote ik had geen zin op op backspace te drukken :$

    1 decennium geleden
  • Nienkeeee

    Haha ik zou die foto met de dolfijnen wel willen zien:D
    En leuk stukje, je hebt er een nieuwe lezer bij:)
    Snel verder:$

    1 decennium geleden
  • Summerday

    Hij was echt niet saai! HIJ WAS SUPER, snel veder xx

    1 decennium geleden
  • URAQT

    Snel verder!!!
    Q: Als je met 1 van de jongens zou kunnen praten, met wie zou dat dan zijn? en waarover zou dat dan gaan?
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Ik vind Stacy niet aardig xD
    Stiekem stalkt ze Harry gewoon en keek ze al de hele tijd toe xD

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen