Foto bij Track 3.

ZAYN MALIK

'Niet eten!?!?!' schreeuwt Niall door het kantoor. Alle jongens schieten in de lach. Ik grinnik even. Joanna is actief bezig in het gesprek en kijkt de hele tafel aan. Op een iemand na.. 'Er zullen twee kamers zijn. Eentje waar de mannelijke dj's liggen en de ander daar is dan het bed van Joanna en staan dan vijf bedden voor jullie..' Joanna verschiet van kleur, Harry probeert zijn lach moeilijk in te houden. '..Joanna neemt namelijk de avond shift op zich op de avonden dat jullie er zijn' Joanna begint hevig te hoesten. Goh waar herken ik dit van. Zodra ze nerveus word begint ze te hoesten. Ik ken haar gelukkig al langer dan vandaag.

'Ik loop nog even langs Joanna' Paul knikt. Ik loop richting het geluid van Joanna haar stem af. Ik loop een enorme ruimte binnen waar overal tafels staan met computers erop. Joanna zit samen met een andere jongen aan een tafel te praten. 'Joanna?' Joanna schrikt op en kijkt me met de bekende flikker-op-klootzak-blik... 'Kan ik je even spreken?' Joanna zucht even en loopt voor me uit. Achter me hoor ik wat gegrinnik. Joanna doet de deur open van een kamer en duwt me naar binnen. Ze gooit de deur achter haar dicht.
'Wat haal je je in je hoofd?!!' Denk je dat de pers nu niks heeft gemerkt?!?!!!' 'Joanna' 'Ik werk verdomme voor een radiostation, collega's gaan me nu voor de grap bellen in hun uitzendingen' 'Joanna' 'Sorry hoor, hoe het is opgelopen op het vliegveld' 'Joanna!!' Joanna blijft door ratelen. Ik pak haar polsen vast en trek haar naar me toe. Kort en teder druk ik mijn lippen op die van haar. 'Waarom?' vraagt ze zacht.
'Ik mis je, ik hou van je' fluister ik in haar oor.
Joanna schrikt op, en sprint naar de deur. Ze trekt hem in een keer open. Wilburt staat te schreeuwen voor de deur naar een aantal mensen die blijkbaar door het raampje stonden te kijken. Ik zucht even. Joanna loopt met haar armen over elkaar mijn kant op. 'Het lijkt.. me beter als je... gaat'
Ik slik even en loop zonder iets te zeggen het kantoor uit. Ik loop naar de liften waar Paul op me staat te wachten.
'En?' vraagt hij kort.
'Op naar londen'

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen