Vingt
Hmmm
I wait on you forever
In a day and a foot
Your world is my world
Yeah
Ain't no way you ever gonna get
any less than you should
Cause baby
You smile, I smile
Woah
You smile, I smile
Deze hele dag heb ik op een wolk geleefd, ik was zo vrolijk dat ik Paris weer had gesproken, ik had net ook nog even met Blaire gebeld jeetje haar miste ik ook echt heel erg. Ook was ik de hele dag al aan het piekeren over wanneer ik het iedereen zou kunnen vertellen, maar ik besloot daar nog even mee te wachten, een week ofzo misschien twee of drie of een maand. Ja ik weet het ik ben goed in uitstellen. We hadden nog Just dance gedaan, dat vond Fredo een goeie oefening. Nu waren we net aan gekomen in Rome en ik kon alleen maar uit het raam staren naar de kerkjes die voor bij kwamen, we reden door de stad en we hoorde veel gillende fans die de bus hadden herkent. We hadden net een belletje van de rest gekregen dat ze al bij het hotel waren en de dingen voor vanvond al ging op zetten. 'Justin ga er maar even uit.' Zei Scooter. Justin knikte en keek naar Kenny die meteen opstond en achter hem aan de bus uit liep. Meteen begon heel de menigte te gillen en te huilen. 'Jeetje.' Mompelde ik. Justin kwam weer naar binnen en keek ons aan. 'Hallo komen jullie nog?' Ik keek hem geschrokken aan. Chloe sprong meteen op en stond al bijna buiten. Fredo en Shara volgde haar. Ik stond ook maar op en Justin keek me bemoedigend aan. 'Justin dat kan ik niet doen, Ik wil niet dat al die Beliebers Jadens worden.' Zei Jaden een beetje arrogand. Ik schoot in de lach en trok hem mee naar buiten. Blijkbaar wisten ze al dat wij dansers waren van Justin want ze wouden zelfs met ons op de foto. Na een kwartier vond Kenny het weer genoeg worden en loodste ons naar binnen. De bus reed met moeite door en na ander half uur (wat je normaal gesproken in een kwartier deed) kwamen we aan. Ik rende de bus uit recht op Nikki af, we begroeten de rest ook en Scooter loodste ons naar onze kamers. Het hotel was valk naast het concert gebouw en over een uur gingen we ons klaar maken voor de show. Het was nu drie uur smiddags en vanavond om negen uur begon het concert. Van vier tot zeven zouden we alleen maar repeteren, dan hadden we een uur pauzen met eten, en om acht uur werden de laatse dingen gedaan en om half negen moesten we zorgen dat alles klaar zou zijn. Het was een hoop gestres, de uren vlogen om en we hadden nu pauzen, ik liep langs Justin zijn kleed kamer en zag hem op de bank zitten met zijn mobiel tegen zijn oor, even keek ik verbaasd toen ik merkten toen hij zijn shirt uit had, ik wou door lopen maar hij wenkte me. Ik liep naar binnen en deed de deur achter me dicht. Ik plofte tegen over hem in een stoel en staarde naar zijn tatto's, stiekem keek ik ook naar zijn mooie buik shit dat was wel heel erg mooi. Hij zag dat ik keek en stak zijn tong uit. 'Maar mam ik ga op hangen, tot volgende week ik hou van je!' Zei Justin. Ahw wat lief hij belde met zijn moeder. Hij hing op en keek me aan. 'Mooi heh?' Ik keek even verbaasd naar hem, maar toen wees hij op zich zelf. Ik schoot in de lach, 'Ach ja je kan er mee door.' zei ik schamper. Hij schoot in de lach maar werd toen serieus. 'Ben je nerveus ofzo?' Vroeg hij me. Ik haalde mijn schouders op. 'Het valt nu nog mee maar dat zal straks vast wel veranderen.' 'Ach nergens voor nodig ik weet dat je het kunt.' Hij keek me aan en iets in zijn blik was anders dan normaal. Ik stond op en gaf hem een knuffel. 'Dankje Jus maar ik bars van de honger ga je mee eten.' 'Ja is goed even een shirt aan doen.' 'Hoeft niet.' Grapte ik. Hij was even stil en zei toen. 'Ja klopt, ik ga zo mee.' Ik rolde met mijn ogen en samen vertrokken we naar de rest.
Reageer (6)
in love with your story (L)
1 decennium geledensnel verder babe
Aaah veel stukjes vandaag
1 decennium geledenwauw je hebt vandaag echt veel geactiveerd! dat mag elke dag wel hoor hahaha love you <3
1 decennium geledenlove it
1 decennium geleden