Foto bij dance

hee, weer een stukje xx

|| Brooke Anderson ||

als we al Jai's spullen hebben opgeruimd gaan we naar Anna en Ryan. "hee!" roept Jai vrolijk als we Anna en Ryan zien zitten in de aula. "hee Jai!!" roept ze en omhelst hem gelijk. "groepsknuffel!" roep ik en Ryan en ik omhelzen Anna en Jai. "hoe was het bij het gezin??" vraagt Ryan. "wel leuk hoor, alleen jammer dat jullie er niet waren." zegt Jai. "maar alleen mensen die gek zijn zouden ons alle vier als kinderen adopteren." zegt Anna lachend en wij knikken. "ja, degene die da zou doen is echt gek." zeg ik lachend en ga bij Jai opschoot zijn die naast Anna zit. "jullie zijn echt schattig samen." zegt ze en ik begin te blozen. "thankss, jij bent ook schattig" zeg ik lachend en Anna en ik krijgen de slapelach (geen idee hoe je dat schrijft). "zijn jullie eindelijk klaar met lachen??" vraagt Jai na een tijdje. "jaa" zeg ik nog steeds lachend. "niet dus." zegt Ryan en Anna en ik schieten weer in de lach. "laten wij maar ff nieuwe vrienden gaan zoeken." zegt Jai en Ryan knikt, ze staan op en lopen naar beneden. waarschijnlijk gaan ze op zoek naar vrienden. "waar is Alex?" vraag ik aan Anna. "geen idee, misschien bij Melvin." zegt Anna. "okee, zullen we ff gaan dansen?" vraag ik. Anna en ik doen al super lang aan dansen en sinds 3 jaar dansen we samen. "jaa! leuk!" roept ze vrolijk en we gaan opweg naar de sporthal. "moeten we niet eerst onze danskleren aan doen?" vraagt Anna lachend en we lopen terug naar onze kamer. "okee, ben zo klaar met omkleden." zeg ik en ga opzoek naar me danskleren. "oowh, daar zijn ze." zeg ik tegen mezelf en pak mijn danskleren. als ik mijn kleren aan heb loop ik snel naar Anna haar kamer en dan lopen we met z'n tweeën naar de sporthal. als snel zetten we een nummer op en beginnen te dansen na 2 uur dansen stoppen we en gaan we douchen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen