Foto bij Blood Fight..

//Alexandra Petrovsky\\

nu denkt iedereen dat Melvin en ik een setje zijn... ik ben niet klaar voor een relatie.. ''Hey Alex'' roept Brooke als ze in mijn kamer komt ''Haii..'' ''is er wat?'' ik schud mijn hoofd ''nee.. ik ga denk ik me zo omkleden.. ivbm die nieuwe mensen die komen bij het tehuis..'' Brooke knikt ''oke dan succes'' en ze loopt weer weg.. snel douche ik me en doe mijn setje aan plus mijn haar en mke up ''het is al weer lente dus eindelijk kan ik weer zomers gekleed!'' roep ik vrolijk.. ik loop de deur uit en gelijk zie ik allemaal mensen ''woah..'' ik tippel op mijn hakken door het tapijt langs de mensen de aula in. ik zie Brooke al staan met mensen te praten en ik loop naar dr toe ''heey Brooke'' ''heey Alexandra'' ook voor de eerste keer dat ze me noemt bij mijn volledige naam.. maar goed ''dit zijn nieuw...'' ''jaja sorry ik ben bezig heb jij Melvin gezien?'' ''uhm nee...'' snel loop ik weg.. ''waar kan hij toch zijn ik pak mijn mobiel en bel Melvin..

''Hey Sugar fairy..''
''Melvin waar ben je ?''
''ik zit thuis ik ben ziek..''
''ik kom naar je toe oke?''
''lopend??''
''hmhm ja.. hoe anders??''
''weet niet maar dan zie ik je zo..''
''ciao''

ik loop naar buiten stiekem en ga op pad naar Melvin zijn huis ik kom voor een groot heren huis en bel aan ''hallo?'' klinkt er door de luidspeaker ''ja, ik ben Alexandra Petrovsky woont Melvin hier??'' ''ik kom eraan'' na 2 minuten ongeveer doet een oude man de deur open ''Goedendag ik ben James .. de butler van heer Clevemonthé u werd verwacht door zijn zoon...'' ik knik ''komt u binnen'' ik stap binnen en aanschouw de warme kleuren van het grote huis ''ik breng u naar de kamer van Clevemonthé Junior..'' hij loopt de grote marmeren trap op en ik achtervolg hem na ongeveer 15 deuren verder komen we bij een dubbele deur, James de butler klopt aan en doet open ''Madame Petrovsky is gearriveerd'' ''bedankt James'' ik loop naar binnen en zie James liggen in bed ''hey.. wat is er?'' ''ik ben neer gestoken in een achterbuurt maar er is niks'' ''NIKS!?!?'' snel maak ik een sprong naar Melvin en omhels hem ''Melvin je kon wel dood zijn!'' ''heus niet..'' grinnikt Melvin ''wel hou je grote mond'' en ik kruip naast hem op bed en geef hem een kus op zijn wang ''zeg Alexa..'' ''ja?'' ik lig met mijn hoofd tegen zijn borst aan ''Zijn we nu een stel?'' ik ben lang stil.. ''nou ja.. uhm wat jij wilt'' Melvin knikt ''dan zijn wij dus een stel...''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen