Nu niet denken dat dit het einde is. There is more

Xx iris

Wanneer ik mijn ogen scherp zie ik dat het niet zomaar een meisje is. Nee, ik ken dat meisje en maar al te goed. Jarenlang waren we beste vriendinnen maar nu dus niet meer Kirsten heeft me laten vallen. Tranen vliegen in mijn ogen hoe kon Daan het mij aan doen om met Kirsten te gaan kussen. Hij wist dat ik het moeilijk vond dat ze onze vriendschap had verpest. Ik kijk Rein aan die ook niet weet wat hij ziet. Rein pakt mijn hand en loopt richting Daan. Ik schud mijn hoofd dat ik er niet heen wil maar Rein trekt me mee. Hij kan beter meteen weten dat wij het gezien hebben zegt Rein. Hij gaat vlak achter Daan staan en schraapt zijn. Verschrikt kijkt Daan om. Ik durf niet in zijn ogen te kijken en kijk daarom maar naar Kirsten die mij met een gemene grijns aankijkt. Oke dat is dus ook niet de beste optie, hopeloos kijk ik naar Rein. Die Daan boos aankijkt. Hoe kon je Emma zo bedriegen zegt Rein kwaad? Arrogant kijkt Daan terug moet jij nodig zeggen. Rein haalt zijn schouders op wat heb ik nu weer gedaan. Ik kijk Daan boos. Oke nu ben ik er klaar mee Daan, Jij bent hier degene die mij bedriegt en nu ga je Rein op de schuld geven ben je nu helemaal gek. Eerst doe je de hele week al zo en dan nu ook nog eens dit. Ik denk dat het over is, het is UIT! zeg ik waarna ik huilend de duinen in ren. Ik ben nu dus echt de jongen kwijt waar ik het meeste van houd. Ik plof ergens tussen de bomen neer. Ik wil gewoon eventjes alleen zijn. Ik houd nog van Daan maar zo als hij de afgelopen dagen deed,en nu hij met Kirsten heeft gekust denk ik dat ik het hem niet kan vergeven. Ik sta op en loop richting de boerderij. Waar Mike, Kate en Nikki al op mij wachten. Aahw zusje toch zegt Mike terwijl hij mij in een knuffel neemt. Ooit komt er wel een jongen die even veel van jou houd hoor. Ik knik, hoe wist je het eigenlijk? Nou Rein belde en die vertelde het. Oke. Ik ga denk ik mijn tas in pakken, ik heb geen zin om hier nog langer te blijven. Jullie mogen nog wel blijven, sterker nog jullie moeten blijven. Maak er alsjeblieft een leuke vakantie van oke. Maar het is lang niet zo leuk zonder jou zegt Nikki. Ach tuurlijk wel, plezier moet je zelf maken dat komt niet zomaar. Trouwens ik ga nog wel een keer iets leuks met jullie doen. Je denkt toch niet dat nu het uit is, ik jullie ook meteen vergeet. Ik moet jou wel blijven kennen Kate, jij wordt later gewoon mijn schoonzusje zeg ik lachend. Ik loop naar onze kamer en leg mijn spullen in mijn koffer. Na een klein half uurtje loop ik de kamer weer uit met mijn koffer achter me. Gelijk stormen Owen en Nils op me af. We gaan je echt missen hoor zeggen ze tegelijk. Ik moet lachen ik jullie ook hoor zeg ik en geef ze een knuffel. Met zijn allen lopen we richting de haven waar over 5 minuten een boot vertrekt. Emma? we hebben nog een cadeautje voor je. Nouja eigenlijk was het voor jou en Daan omdat jullie morgen nouja je weet wel. Ik knik en neem het cadeau aan. Daan heeft precies dezelfde zegt Nils. Ik knik weer waarna Owen meteen zegt pak hem maar een keer uit wanneer jij denkt dat het het juiste moment is. Waar is Rein eigenlijk vraag ik. Die is nog bij Daan zegt Nikki. Oke wil je tegen hem zeggen dat hij de afgelopen dagen echt een goede vriend voor me is geweest. Zal ik doen. Mijn boot komt eraan en nog geen minuut later gaan de hekken open. Ik geef iedereen nog snel even een knuffel en loop dan de boot op. Halverwege draai ik me nog een keer om. He broertje ga je goed voor dit zaakje zorgen? Altijd zegt hij met een knipoog. Ik draai me weer om. Waarna ik Mike nog hoor roepen dat hij me zal missen. Ik glimlach en denk terug aan de dag dat we hier heen gingen. Toen was alles tenminste nog goed. Wat kan er in zo'n korte tijd veel veranderen.

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    .....
    Sprakeloos snel veder
    xxx

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    ....

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen