Foto bij new kids

|| Brooke Anderson || |tijdsprong van 2 maanden|

vandaag komen er weer nieuwe kinderen, ik hoop dat de meeste leuk zijn. ook komt Jai terug als hij het geen leuk gezin vind. ik hoop echt dat hij terug komt want, hij is nu al 2 weken bij het gezin en ik hou het niet meer uit zonder hem. het is super leuk met Anna en Alex, we hebben een super goede band gekregen. ook zijn Melvin en Alex een stel, de rest weet het ook van mij en Jai. als ik eindelijk uit bed kom stap ik gelijk in mijn sloffen. de vloer is altijd super koud. snel trek een setje aan dat niks voor mij is. maar ik moet een goede indruk maken op de nieuwe kinderen. het is nu 10 dus over een uur komen de nieuwe kinderen en Jai, als hij het gezin niks vond. "hee!" roept Anna als ik net uit me kamer ben. "he" zeg ik en ik sta te wankelen op me hakken, aangezien ik bijna nooit hakken draag ben ik het een beetje verleerd. "hee girls" roept Alex vrolijk en komt samen met Melvin aan lopen, hij nu ook een vriend van ons.

het is nu half 12 en de kinderen blijven binnen stromen, zoveel nieuwe hebben we nog nooit gehad. helaas heb ik Jai nog niet gezien, maar hij komt wel. hij laat mij toch niet alleen? of wel? opeens word het zwart voor me ogen en voel ik handen op me gezicht. "raad maar wie ik ben!" roept diegene die zijn handen voor mijn ogen heeft. "Jai!" roep ik blij en hij haalt zijn handen weg, snel draai ik me en omhels Jai. "hee schat" zegt hij en geeft me een kus op me voorhoofd. "hee" zeg ik vrolijk en help Jai met zijn koffers naar z'n kamer te brengen. "nog nieuwe potentiele nieuwe vrienden gezien?" vraagt Jai lachend. "ja, wel een jongen en een meisje. maar ze denk ik net zoals Alex, dus we moeten ze nog veel leren." zeg ik lachend en Jai schiet ook in de lach. Alex is heel anders geworden, ze durft veel meer en ligt nu beter in de groep. alleen toen Jai weg was heeft ze veel ruzie gehad met Ryan maar dat komt door zijn afkomst. "waar zit je met je gedachte??" vraagt Jai. "bij Alex, ze is zo veranderd." zeg ik en Jai knikt, samen lopen we richting zijn kamer. als we vlakbij zijn kamer zijn bots ik tegen een jongen op. "oohw sorry" zeg ik en zie dat de jongen nieuw is. "hee beauty van me" zegt hij en ik kijk hem boos aan. "ik ben bezet, dus ik ben je beauty niet." zeg ik boos en loop naar Jai.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen