Foto bij • Vijftien

Excuseer mij terwijl ik mezelf een schouderklopje geef voor het activeren van twee hoofdstukken binnen twee dagen. Dat is een persoonlijk hoogtepunt voor de afgelopen paar weken. :'D


“Oliver, eindelijk.” Meer was niet nodig om Percy’s gelijk te bewijzen. Ginny was pissig. “Wat denk je in vredesnaam dat je aan het doen bent?”

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Phlegethon

    naww

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Sterk hoofdstuk, je hebt goed verwoord hoe Ginny zich voelt. En het is inderdaad waar dat die eed ontzettend dom was..

    1 decennium geleden
  • Necessity

    "Op dat moment had Oliver kunnen spreken, maar hij had al moeite met slikken, laat staan dat hij woorden had kunnen vormen. Bovendien was hij te geschokt toen hij besefte waarom het leek alsof Ginny’s ogen glinsterden - er liepen in stilte tranen over haar wangen"

    Aaaaah dat is veeeeel te zielig (huil)

    En fred's dood is percy's schuld niet! !!!
    *geeft percy een megaknuffel*
    Eigenlijk moet oliver dat doen maar aangezien het eruitziet alsof dat nog niet gaat gebeuren die ik het maar.
    En dat stuk dat hij zegt dat hij het nodig heeft om nodig te zijn (huil)
    Arggg ik heb de tranen in mn ogen staan!!!!
    Dat koekje heb je wel verdiend!!! *geeft nog een koekje*
    En als je snel doorgaat bak ik een cake voor je (A)
    Neeee dit is helemaaaaaaal geen omkoperij xD
    En als je überhaupt ooit, als het jou uitkomt, doorgaat krijg je nog een koekje (A)

    1 decennium geleden
  • Grindelwald

    Meh... Sad... Saddd ): Maar ik vind het nog steeds leuk! Niet alles is rozengeur en maneschijn. :'P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen