Had 35 min rooster.Dus lekker vroeg vrij. :) daarom nu al een hoofdstukje. Xxx Iris

OMG Rein je liet me schrikken fluister ik wanneer ik zie dat Rein boven me hangt. Ohw sorry ik wou even zeker weten of je al terug was, ik dacht dat ik de deur hoorde maar wist het niet zeker. Ik grinnik dat is echt lief van je Rein. Weet ik toch zegt hij. Ben je zwarte Panty nog tegen gekomen. Nee ,niet dat ik weet in ieder geval. Maar ik ga slapen hoor zeg ik. Is goed welterusten en Rein verdwijnt weer omhoog. Welterusten. Na nog geen 10 minuten ben ik al in slaap gevallen.

De volgende ochtend word ik wakker en is iedereen de kamer al uit. Shit ik ben de laatste snel loop ik richting de badkamer, was me, doe me kleren aan en wat make-up op waarna ik vervolgens snel naar beneden ga. Ik zie de rest allemaal aan de tafel zitten ontbijten. Ik loop ernaartoe ik ga naast Nikki zitten. Lekker geslapen? Ja jij? Ja ook wel ik heb over die ene gast gedroomd? Ik kijk haar vragend aan huh welke? Je weet wel die wielrenner. Ik krijg een grijns op mijn gezicht ohw die. Wat gaan we vandaag eigenlijk doen vraag ik. Ehm Vuurtoren en zo'n zeedieren museum toch zegt Owen. Ja geloof het wel zegt Nils terwijl hij er een papiertje bij haalt. Ik kijk Nils aan heb jij serieus een hele planning gemaakt? Ja dat is toch handig zegt hij. Ik schud mijn hoofd soms zijn Daan zijn vrienden echt raar.
20 minuten later zit ik voorop de tandem richting de vuurtoren te fietsen. Ik ben er niet helemaal bij met mijn gedachten telkens denk ik aan Daan. Hij heeft vandaag nog helemaal niets tegen mij gezegd, zal hij echt zo boos zijn, en waarom? Ik wordt uit mijn gedachte gehaald door Nikki, Kate en Mike die mijn naam schreeuwen. Ik kijk achterom om te zien wat er aan de hand is. Maar het enige wat ze schreeuwen is STUREN. Alleen had ik dit zelf een beetje te laat door en liggen Nikki en ik binnen no time van de weg af en rijden we de duinen af richting de bosjes. Ik probeer te sturen maar het stuur lijkt wel te blokkeren en voordat ik het weet liggen we samen in de bosjes. Lachend staan we op en trekken de fiets overeind. Sorry Nik zat een beetje in gedachte. Ach geef niet heb ik ook wel eens. Owen en Nils komen aangerend gaat het wel? Ja hoor was wel gaaf zegt Nikki naast me. Wat roep ik uit. Ik wil best nog een keer verkeerd sturen hoor. Haha nee maar ik heb hier zo vaak gefietst en nog nooit leek het alsof ik in een attractie zat. Ik grinnik tja ooit moet de eerste keer zijn he.

De dag is alweer bijna voorbij en we zitten met zijn allen boven op de stapelbedden. De vuurtoren was echt gaaf nog nooit had ik er bovenop gestaan en ik verbaasde me erover hoe ver ik kon kijken. Em het is jouw beurt. Ik kijk op en zie een klaver 2 boven op het stapeltje liggen. Shit ik kan niet. Tja dat word dan 52 pakken aangezien er hiervoor al allemaal jokers liggen zegt Rein met een grijns op zijn gezicht. Hallo Rein dit is niet grappig zeg ik serieus en pak een stapelkaarten waarna ik begin te tellen.

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    Arme Emma Ik kan dit altijd heel goed.
    xD
    Snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen