Volgende hoofdstuk. Xxx iris.

Hee Emma ga je nog even mee over het strand wandelen? Ik kijk op en zie dat Nikki me vragend aankijkt. Tuurlijk zeg ik en sta op. Meteen pakt Rein mijn hand vast zul je dat nou wel doen straks komt Zwarte Panty weer. Iedereen kijkt ons verbaasd aan maar het kan me niet schelen. Ach zal toch nog wel een beetje mee vallen zeg ik en loop samen met Nikki naar beneden.

We lopen pratend over het strand en gelijk voel ik me al een stuk vrolijker. Ik krab over mijn muggenbulten heen en luisteren naar de zee. Jouw vader is toch wielrenner vraagt Nikki opeens. Nee hij monteert de fietsen van de prof wielrenners meer niet eigenlijk. Oh oke ga je wel eens mee naar van die wedstrijden. Ja soms ja hoezo vraag je dat. Nee niets. Jawel anders vroeg je dat niet. Nou kijk ik ging toevallig eens naar zo'n wedstrijd toe en toen stond ik naast een jongen te kijken. En hij deed zelf ook aan wielrennen en er was echt zo'n klik tussen ons alleen ben ik vergeten zijn nummer te vragen en heb ik hem nooit meer terug gezien. En nu denk jij dat ik die jongen misschien ken zeg ik lachend. Ja misschien wel. Oke wat is zijn naam? Ehm ja dat weet ik eigenlijk niet. Hallo hoe moet ik dan weten wie het is vraag ik. Ja dat weet ik ook niet. Oke ik zal de volgende keer wel omroepen of er misschien iemand is die een Nikki kent. Is goed zegt Nikki lachend terug. We lopen nog wat rond totdat we weer bij de boerderij aan komen. Voorzichtig open ik de deur en zie ik dat iedereen al slaapt. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat het ook al 23.05 is. Snel trek ik mijn pyjama aan en plof in mijn bed neer. Wanneer ik bijna slaap voel ik dat er iets boven me hangt ik doe mijn ogen open en gil het uit als ik zie dat er iemand boven me hangt. Alleen wordt mijn gegil afgeschermd door een hand die boven op mijn mond ligt.

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    OMG snel veder

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Omg ....Snel verder! , Trouwens je best de meeste leestekens vergeten " ja de haakjes bedoel ik daar mee , Maar het bleef goed ! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen