Dag 20
Welkom expeditieleden bij de proef. De samensmelting komt steeds dichterbij dus wordt het ook steeds belangrijker.
Oke deelnemers dit is de proef.
In het water ligt een boomstam, aan iedere kant van de boomstam staat 1 persoon de bedoeling is dat je de boomstam zo draait dat de ander in het water valt.
Het kamp dat als eerste 3 keer gewonnen heeft wint de proef en hoeft niet naar de eilandraad.
We gaan beginnen met duel 1: Sanneh vs Mary.
Kamp Noord had al gedacht dat ze zouden winnen omdat Sanneh een sporter is en dat dacht Sanneh ook maar hij concetreerde zich niet en viel daardoor in het water. Het stond 0-1 voor Zuid.
Duel 2: Xia vs Leryn.
Xia begon Leryn te intimideren en dat werkte ook het stond al snel 1-1
Duel 3: Kira vs Kamil
Deze 2 waren aan elkaar gewaagd na 5 minuten was nog steeds niemand gevallen. Kira begon haar voeten heel snel over een weer te bewegen, Kamil raakte daardoor afgeleid en viel. Het stond 2-1 voor Noord.
Duel 4: Polina en Tomi: Kamp Noord hoefde deze alleen maar te winnen om de hele proef te winnen
Dat wist Polina en ze wouden zichzelf uitsloven. Tomi was heel geconcetreerd maar raakte uit de concentratie omdat hij dacht aan Leryn hij viel in het water en daardoor won kamp Noord met 3-1.
"Gefeliciteerd kamp Noord jullie winnen deze proef. Helaas kamp Zuid jullie moeten naar de eilandraad".
Er zijn nog geen reacties.