Foto bij have your self.... a merry little christmas...

//Alexandra Petrovsky\\

we hadden ongeveer 10 minuten gezoend... en uiteindelijk was ik inslaap gevallen tegen Melvin aan, Met een shock word ik wakker als de deur open gaat..
om het hoekje verschijnen de hoofden van Anna en Brooke... ''hee,'' fluistert Brooke ''Lekker aan het liggen?'' ik voel dat Melvin ook inslaap is gevallen, hij steund met zijn hoofd op mijn hoofd ''ja.. mijn voet! ik kan hem weer bewegen'' Anna en Brooke lopen mijn kamer binnen ''Nog kwaad??'' ik schud mijn hoofd voorzichtig '''nee, maar ik word niet graag vergeten..'' ik probeer onder Melvin zijn armen te ontsnappen en zijn hoofd te ondersteunen met een kussen... na wat hulp van Brooke lukte het ''heb je een vriendje?'' ik haal mijn schouders op ''ik geloof niet in ware liefde'' fluister ik rustig, ''kom we gaan naar buiten!'' zegt Anna.. ik knik '''Awesomeeeee'' zeg ik en sta op en loop soepel naar mijn kast ''ohoo.. lady's ik ga eerst douchen ik spreek jullie later iin de tuin'' ze knikken en lopen weg, ik pak wat kleding en loop naar de badkamer en ga douchen.. ik hoor gestommel in de slaap kamer ''Melvin??'' geen antwoord.. ik draai de kraan uit en doe een handdoek om mijn lichaam en hoofd. ik stap de slaap kamer in.. Melvin is weg.. ''wat?? Melvin?'' ik loop door de kamer.. het raam staat open .. de koude wind blaast door e gordijnen snel sluit ik de ramen ''ook doei.. pfff'' ik droog me af en trek mijn lingerie aan en trek mijn Kleding aan en doe mijn haar en make up.. dan loop ik naar buiten en trek lopend mijn jas aan ''Alex!'' roept Base ''heey!'' ''Haii schat wat zie je er leuk uit!'' ''dankje.. heb je Melvin gezien?'' Base schud zijn hoofd, ''maar lieverd.. die Anna zat de heletijd met me te flirten.. maar ik ben Homo.. ik val op jongens kun jij het haar vertellen?'' ik knik glimlachend ''als je Melvin ziet wil je dan zeggen dat ik weer kan lopen en dat ik buiten ben met Anna en Brooke'' ''sure! have fun '' en hij geeft me een kus op mijn wang en loopt weg. ik loop de tuin in, gelijk kraakt het sneeuw onder mijn voeten het geluk springt door mijn lijf. ik begin te rennen en te rennen en duik het sneeuw in ''woeehhhh!!"' schreeuw ik van plezier en lig op mijn rug ''haaaa.....'' ik glimlach naar de kale boom boven mij die een drupje sneeuw op mijn neus laat vallen. ik kruip omhoog en geniet van de buitenlucht ''hey Sugar Fairy'' ik schrik en draai me om ''Melvin.. waar was je'' hij haalt zijn schouders op ''ik dacht je bent gevlucht voor me...'' ik schud mijn hoofd ''nee heus niet..'' ik loop door de sneeuw naast Melvin ''waarom heb je zoveel tattoo's?'' vraag ik voorzichtig ''ze hebben een betekenis.. maar dat zijn geheimen..'' Glimlacht hij en slaat een arm om me heen. ''zijn wij nu een stel?'' ik schrik van zijn woorden ''uhm.. nou ehm ..'' hij grinnikt ''Grapje beauty, ik ga nooit snel'' uiteindelijk lopen we verder en komen we Brooke en Anna tegen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen