Foto bij Delia Hazana - 233

JIPPIE
Ik heb net een HP-quizwedstrijd gewonnen!!!
Mijn eerste quizwedstrijd ooit (A)
Anyway, aangezien jullie allemaal HP-fans zijn, dacht ik, ik zet de quizzen hier effe neer ;)

opdracht 1: Fabeldieren (quiz over fabeldieren) - Op welk fabeldier lijk jij het meest?
opdracht 2 moest ik helaas mijn joker gebruiken wegens te veel schoolwerk
opdracht 3: De Wemels (quiz over de Wemel-familie of een persoon daarvan) - Hoeveel weet jij van Ginny Wemel?
opdracht 4: Sorteerceremonie (Sorteer-quiz) - Al ben ik een Hoed, ik heb van jou vast een vrij hoog petje op!
opdracht 5: De Groepen (quiz over SVP, Orde van de Feniks of Dooddoeners) - Wie ben jij van de Orde van de Feniks?
opdracht 6: De Quotes (een quiz die op de ene of andere manier gaat over de quotes in Harry Potter) - Welke Harry-Potterquotes verkies jij?
opdracht 7: Harry Potter (een quiz over Harry Potter himself) - Ben jij Harry Potter?

ow ja, en dit zijn de links naar de opdrachten en beoordelingen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Lisen

    Helemaal mee eens Hermione!

    7 jaar geleden
  • Gisborne

    Snel verder! <3333333

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    Go Hermoine!
    Snel verder (:

    1 decennium geleden
  • Bloodstreams

    “Die smerige, leugenachtige, geniepige ouwe griezel
    Mee eens (lol)

    1 decennium geleden
  • dayxdreamer

    Helemaal mee eens Hermelien. :D en terzielers kunnen heel handig zijn. (bv als je snel op het ministerie moet zijn ;) )

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen