Foto bij friendss

sorry, slecht stukje maar ik heb heel kort de tijd.

|| Brooke Anderson ||

'wie zijn die drugs dealers Alex'' vraagt James boos en Alex kijkt kwaad '' nou die drugs dealers zijn toevallig wel vrienden die me niet laten vast zitten in de kou!'' James kijkt beschaamd. Alex trekt zich op uit de rol stoel en steunt er een beetje op en loopt wankelend naar me toe ''ik ben erg teleur gesteld in jullie'' zegt ze teleurgesteld en ik haar verslagen aan. Melvin komt aan gerend om Alex een arm te geven ''Rustig Sugar Fairy.. ik breng je naar je kamer vertel waar is die?'' zegt hij en ze lopen richting haar kamer. boos op mezelf ga ik naar me kamer en begin een boek te lezen.

"hee" zegt Jai zachtjes en komt binnen. "hee" antwoord ik en lees verder in me boek, ik ben niet in de stemming om te praten. ik heb gewoon een van me beste vriendinnen laten zitten. "je hoeft niet te praten, maar ik miste je gewoon." zegt Jai schattig. "dat is echt heel lief" zeg ik en pak zijn hand en druk er een kus op als bedankje. "Anna wil met je praten, alleen is ze band dat je boos bent en gaat schreeuwen." zegt Jai. "wat? is ze bang voor mij?" vraag ik verbaasd, dat heb ik nooit geweten. "alleen als je boos bent, maar dat zijn we allemaal een beetje." zegt Jai en ik kijk verdrietig. "dus jullie zijn bang voor mij?" vraag ik voor de zekerheid en na ongeveer een halve minuut, wat voor mij een uur duurt, knikt Jai en ga ik verslagen in bed liggen. "ik vind je super, maar als je boos bent begin je keihard te schreeuwen en met van alles te gooien." zegt Jai. "okee, zeg maar tegen Anna dat ik niet boos ben. alleen verdrietig dat Alex boos is op ons." "okee, zal ik doen" zegt Jai en staat op, voordat hij weggaat geeft hij nog een kus op me voorhoofd en fluistert in mijn oor dat alles goed komt. "hee" zegt Anna verlegen, als ze na ongeveer 5 minuten binnenkomt. "hee" zeg ik. "waarom wou je praten?" "nou, ik mis je. je bent niet meer dezelfde, je doet je beter voor dan je bent en dat alles voor Alex. ik vind haar ook aardig, maar je bent niet jezelf bij haar en ik mis de oude jouw." zegt ze. "sorry, dat wist ik niet. ik wil me niet anders voor doen, ik zal weer meer worden zoals vroeger." zeg ik en omhels Anna. "dankje, daarom ben je me bestie" zegt ze vrolijk en omhelst me stevig. "jij bent ook mijn bestie!" roep ik vrolijk. "fototimee!!" roepen we tegelijk en ik pak me mobiel en maak een foto van ons dat we elkaar omhelzen. snel zet ik de foto op als mijn achtergrond en dan gaan we naar Alex om het goed te maken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen