Foto bij Christmas!!

//Alexandra Petrovsky\\

ik rij met een rolstoel uit t ziekenhuis... ''iedereen is me vergeten...'' niemand staat er.. ik strijk mijn rode jurkje glad en wikkel mijn grijze jas om me heen.. ''bale dat ik geen hakken aan mocht van e dokter.... maarja...'' ik wiebel met mijn verstopte hakken en gooi het dekentje weg, door de sneeuw probeer ik een weg te banen ''hmmmpfhhhhh'' uiteindelijk zit ik vast ''NEE!! GOD DAMN IT'' ''is er wat mooie dame?'' hoor ik achter me in koor door jongens stemmen, ze komen voor me staan ''hm, ja.. ik ben ontslagen uit t ziekenhuis na mijn val van een balkon.. en iedereen is me vergeten.. en nu zit ik vast in de sneeuw.. '' de drie jongens keken met medelijden en eentje kwam bij me zitten '' ik ben trouwens Melvin '' zegt de jongen met kapot veel tattoo's
dan komt de ander naast m staan '' en ik ben Damian '' zegt de jongen met het petje.. en de laatste komt naast mij staan met zijn hand op mijn schouder '' en ik ben Base '' zegt de jongen met een piercing ''kom we brengen dr naar huis t is koud met die hakjes van dr.. wil je mijn sneakers aan anders pop?'' zegt Base. ik glimlach en schud van niet ''hoe heet je?'' vraagt Melvin ''Alexandra!, maar noem me maar zoals je wilt..'' Melvin glimlacht ''sugar fairy?'' ik begin te lachen ''wat jij wilt!'' ''okee dan noem ik je.. Cutie'' zegt Damian grinnikend, Melvin geeft hem een klap tegen zijn hoofd ''Shut up..'' ik begin te lachen en kijk naar Base '' waar woon je?'' vraagt hij '' In het tehuis.. ST. Tchaikovsky'' Base schrikt ''ben je wees!!'' floept Damian erui ''nee, mijn vader is Dood door een burger oorlog en mijn moeder kan mij niet hendelen'' vertel ik onder het lopen, Base duwt mij vooruit ''Ik werk in het ziekenhuis'' verteld Melvin ik knik ''en ik heb gehoord van Taylor dat jij goed kan zingen '' Grinnikt Melvin, ik knik ''ja inderdaad'' ''wij ook'' zegt Damian trots ''Kom Fa La la zingen dan, dan gaat de tijd sneller'' uiteindelijk begin ik met Justin bieber zijn deel en al snel vallen hun in bij het stukje van de Boys II men Crew.. iedereen kijkt ons vrolijk aan en vertederend. op het ritme beweeg ik me in de stoel ''jij gaat lekker hoor Sugar Fairy'' zegt Melvin lachend uiteindelijk aangekomen bij het Tehuis gaan ze mee naar binnen. daar komen Brooke, Jai, Ryan, James en Anna aan gerent met hun jassen aan ''Telaat'' Zegt Base droog.. James kijkt boos naar de 3 jongens ''wie zijn die drugs dealers Alex'' ik kijk kwaad '' nou die drugs dealers zijn toevallig wel vrienden die me niet laten vast zitten in de kou!'' James kijkt beschaamd. ik trek me op uit de rol stoel en steun er een beetje op en loop wankelend naar Brooke toe ''ik ben erg teleur gesteld in jullie'' Melvin komt aan gerend om me een arm te geven ''Rustig Sugar Fairy.. ik breng je naar je kamer vertel waar is die?'' ik leg het uit en hij helpt me met lopen ''waarom moet je ook die hakken aan trekken?'' Base en Damian blijven in de aula wachten bij de openhaard ''Nou gewoon, gympen onder een jurk kan niet..'' ''zonder een panty nog wel'' ik glimlach ''die hard he...'' Melvin knikt en opent mijn kamer deur ''antreé madam Sugat Fairy'' ik lach en loop moeilijk naar mijn bed en doe mijn jas uit ''wauw kerst Style?'' ik knik ''Rood is mijn lievelings kleur.. dus ik hou echt van de kerst.. ik had Alvin, Ashley en Taylor beloofd om met kerst voor ze te zingen.. mag ik misschien optreden in het ziekenhuis voor alle patienten? '' Melvin knikt ''ik zl het vragen aan de directeur voor je'' ik glimlach ''Maar je moet nu rusten.. ik help je met je schoenen'' zegt hij lief hij knielt neer en maakt de veters los ''wauw.. zelfs in het ziekenhuis zorgde je ervoor dat je teen nagels er netjes bij lagen'' grinnikte hij en trok mijn schoenen uit en zette ze netjes naast mijn bed. hij bleef nog even gehurkt zitten met zijn warme handen op mijn koude benen ''Dankje wel Melvin, dat jij , Damian en Base me hebben thuis gebracht'' Melvin schud zijn hoofd ''geen probleem geen probleem!.. een lieve dame met een goed hard laten we niet staan in de sneeuw'' ik begin te glimlachen ''maar je pyjama?.. waar ligt die?'' ik schud mijn hoofd ''ik slaap wel in een trui wacht'' ik probeer op te staan ''ah damn it...'' ''ik doe het'' hij staat op en loopt naar de kast ''een trui...'' hij pakt een Trui 'perfect voor jou'' en geeft me de trui '' kan je me helpen met de rits van mijn jurk?'' en ik draai me om. Melvin doet de rits open en helpt me omhoog ''ik heb geen bedoellingen hiermee maar ik help je even oke? ik ben verzorger dus wees niet bang'' ik knik en hij laat mijn jurk zakken en helpt mijn Trui aan te doen, hij glijd met zijn warme handen over mijn zij als hij de trui naar beneden trekt ''kom je haren in een knot'' hij gaat achter me op bed zitten en kamt mijn haren uit en maakt een knot ''klaar Sugar Fairy'' ik knik en schuif wat naar achter ''ik heb teveel gelegen...dus inslaap kom ik niet'' ''wacht ik help je in bed en dan zeg ik zo tegen Damian en Base dat ze terug kunnen gaan want ik zorg eventjes voor je.. goed?'' ik knik en Melvin hijst me in bed ''tot zo Babe '' ik lig in bed met de deken over me heen 10 minuten later komt Melvin binnen '' Heey.. '' hij klimt op bed aan gaat achter me zitten en trekt mij tegen hem aan ''al moe?'' ik knik, hij gaat met zijn hand over mijn hoofd. ''ga slapen dan ik blijf heus wel bij je'' ik knik en ga goed tegen hem aan liggen ik bedenk me ondanks zijn vele tattoo's en zijn ruwe uiterlijk.. is hij best leuk.. ik kijk hem aan en hij mij ''Alexandra, je bent mooi'' ik zwijg en bijt op mijn lippen. hij tilt mijn kin omhoog en zoent mij...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen