Foto bij Part 068.

Nog even een hoofdstukje, als jullie er om vragen wil ik gewoon er wat op zetten hoor, mijn voorraad is mega! En ik moet wat kwijt... het word te onoverzichtelijk, ik ben al bij Part 104! Hihi.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Livycooky

    Ik wil je niet beledigen maar dít stukje is best wel raar.....GATVER!!!!!! Bleh bah!!! (puh) :8 :| (puh) ik bedoel maar.... en ik heb het laatste hoofdstuk nu ook al gelezen op het einde zijn ze in (H)

    8 jaar geleden
  • RealReneeXD

    Ik bedenk me net... waarom zegt ze niet gwn die accio spreuk san komt dat boek toch gewoon of niet ....

    9 jaar geleden
  • Gisborne

    Hmm... Ik heb werkelijk geen idee wat er tussen hen gaat gebeuren... Op momenten als deze heb ik wel het idee dat Snape misschien iets meer voelt dan zou moeten/mogen, maar op andere momenten doet hij juist super stom... En Kristen voelt volgens mij niets voor hem, dus tenzij die gevoelens veranderen denk ik dat er alleen vriendschap zal ontstaan...
    Maar ja, you never know what will happen... =3
    Nu ga ik verder lezen ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen