Foto bij Track 1.

1 JAAR LATER
NEDERLAND

'Goedemorgen Nederland! Voor als je net wakker bent. Je hebt potverdikkeme mijn eerste ochtend show van dit jaar!! Tjonge jongen! Kan toch niet!' Langzaam speel ik wake me up van Avicci op de achtergrond. 'Dadelijk het 10 uur journaal daarna Timur' Ik zet het geluid nog iets harder. 'Maar eerst Avicci. Hier op 3FM. Nog een fijne dag!'
Ik doe me koptelefoon af en leg hem neer. Met een noodgang gaat de deur open. 'TJONGE JONGEN!' Van schrik schiet ik een meter omhoog. 'Tering timur!!'
Timur en ramon schieten in de lach. 'Schiet nou maar op, Wilburt wilt je spreken' Ik slik even. En kijk naar de plek waar 10 minuten geleden wilburt, mijn baas, mij nog in de gaten stond te houden.
Ik schuif een stapel papier bij elkaar. En loop richting het kantoor. 'Ging goed Joanna!' hoor ik verschillende mensen me na roepen. Mijn mondhoeken willen omhoog schieten. Maar ik moet nog de reactie van Wilburt horen. 'Klop klop' roep ik en loop het kantoor in. Wilburt zit vooruit gebogen naar zijn pc te kijken.
'Hé hé 3fm heeft weer een lekkere radio bitch op de vroege morgen'. Top wijf, die Joanna!' Wilburt keert zich naar mij toe.
En begint breed te lachen. 'Heel twitter staat vol met goede reactie's' Ik grinnik even. 'Ze houden van je!'
Ik neem alles door over hoe het ging. Wilburt drukt me voor de 400ste keer op het hart dat het zwaar is 5 dagen lang een ochtend programma. Aangezien ik van het avond
'ik wilde je ook iets vragen' Hij opent een laatje en haalt er een a4tje. 3fm serieus request, kan ik ervan aflezen. 'We zijn bezig met een lijst voor mogelijk dj's voor 3fm serieus request voor het glazenhuis. Nu voel je hem aankomen' 'Wilburt het is een droom om mee te mogen doen!!' 'Dit jaar doen we wel iets anders, One Direction sluit en opent het huis. Ze blijven de eerste nacht en de laatste nacht slapen' Langzaam begin ik door de grond te zakken. Wilburt vertelt vanalles over het goede doel maar ik volg het al lang niet meer. 'Maar ik zal je hoog op het lijstje zetten, als je zo graag wilt' Wilburt knipoogt en grinnikt. Ik grinnik mee.. Als een boer met kiespijn.

ONE DIRECTION AMBASSADEURS RODE KRUIS
LONDEN, De jongens band One Direction worden de ambassadeurs van het nieuwe project van het Rode Kruis. Dat kondigde het Rode Kruis vandaag aan in Londen tijdens de jaarlijkse presentatie. Opvallend was dat er een groot gat in de agenda van het Rode Kruis zit in de maanden november en december. En in de agenda van de jongens...

Ik schrik op van de stem van David, mijn co-host/assistent/beste vriend. 'Joanna!!?' 'Hé, wat, wie?' Anna schiet in de lach samen met de rest van de mensen die bij aan de tafel zitten. David schuift me een beker met thee aan. 'Dankje' mompel ik. David staart even naar mijn beeldscherm. 'Je zit toch niet weg te kwijlen bij je beeldscherm hé' De rest van groep schiet weer in de lach. ´Jongens!!´ Ik zucht. En loop weg van mijn bureau richting de kantine.
Ik wil niet in het glazen huis.

Reageer (1)

  • AmyJadeMalik

    Kan niet wachten voor het volgende hoofdstuk!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen