Inspiratie met muziek xx

Je hebt vrienden op wie je kan rekenen... Dat dacht je tenminste. Je wou nooit meer een relatie met een Loser beginnen. Het moest iemand zijn die kon winnen, en de relatie moest bekend zijn zodat je reputatie er ook mee stijgt. Een paar dagen singel hou je wel vol dacht je dus maar. Grace kwam aangewandeld. Hee, Celia en Chaos. Ze bloosde. Wat is er? Ik... Ze nam jullie mee naar een hoekje en fluisterde: voordat ik mijn alien vorm en karakter aannam heb ik een briefje geschreven met er op dat ik dat gedaan heb... Alien vorm, en karakter?! Waar slaat dat op? Je kraamt onzin uit! Ik ben gewoon mezelf hoor! Snauwde Celia haar toe. Zelf was je er ook zeker van dat je gewoon je zelf was. Grace fluisterde je terwijl je haar op haar schouder klopte, je had waarschijnlijk gewoon een gekke bui. Waar is Xera? Op je vraag gaf zeg een antwoord, en door wat je gezegd had kneep ze in haar vuist. Ze keek je recht in je ogen aan, en pakte je arm vast. Je moet me geloven... Ik ben overal van op de hoogte, en ik geloof dat dit geen leugen is... Ik weet echt alles, al vanaf het begin. Ik heb ook gezwegen over jou relatie met Jor... Janus. Je schrok even. Je lichaam voelde zich versteend. Je had niet verwacht dat ze zoveel, nog meer dan jou, wist. Misschien had ze dan toch... Het zal toch niet echt.... De baas is geen verkeerd persoon! Schreeuwde je. Je rukte jezelf los, en geloofde niks van wat Grace zei. Hij doet zoveel voor ons. Celia was het met je eens en snauwde nog wat logische woorden naar Grace toe. Als jij Grace was zou je graag geloofd willen worden... Maar dit kon gewoon niet waar zijn!


Grace POV

Ze moesten je geloven... Zelf wist je ook niet zeker of dit waar was, maar je geloofde er in... GELOOF ME NOU! JULLIE KUNNEN ME VERTROUWEN... Zelfs je spiegel kon niet meer werken, want Chaos en Celia liepen gewoon door. Je kon hier zo boos om worden... Of verdrietig... Echte vrienden hadden je gesteund, of het nou echt was of niet. Het enige wat je nu wou was iemand die je steunde... Burn kwam langsgelopen. Wat is er aan de hand? Je keek hem recht in zijn ogen aan. Nou... Ik denk dat ik iets weet... Maar de aliens die zichzelf mijn vrienden noemen.... Zijn er niet voor me... Bah, dat meisjes emotionele gedoe. Daar heb ik niks aan! Zo reageerden 'je vrienden' nou ook, in het kort. Van binnen voelde je verdriet... Maar van buiten voelde je haat. Probeert Chaos alleen te zijn? Eerst werkt ze met Janus af, en daarna met jou... Is Xera de volgende? Of Celia? Je wou dit aan de hele school vertellen, maar je kon het gewoon niet. Je voelde toch een soort van band met haar... En ze was de aanvoerder van jullie team. Stel dat ze dit tegen de baas zou gaan vertellen. Je moest ook helemaal geen wraak nemen... Het is zo'n klein ding... Het is waarschijnlijk helemaal niet waar. 'Come on Gracelle... Let it go' sprak je jezelf tot rust...

Faith POV

Na een half uurtje niksen op je kamer mocht je eindelijk naar de training toe. Weer oefenen om een nieuw team te verslaan, zo zag je het. Voetbalschoenen aan, keeperhandschoenen mee, tenue... Alles gecheckt. Door de gangen van jullie school liep je met een big Emile op je gezicht. Je had er zin in! Eindelijk aangekomen bij het trainingsveld merkte je dat je een van de weinigen was. Grace deed heel erg positief, maar juist daaraan merkte je dat er iets goed mis was. Het maakte je ook allemaal helemaal geen donder uit... Als je maar kon trainen! Kom op jongens! De training zelf verliep erg soepel, en fijn. Maar alleen... Aan het einde van de training waren Grace en Chaos van plan om Saturnus (sorry het lijkt als of er Saturmus staat naar er staat S À T U R N U S jwz die planeet) uit te voeren, wat niet erg goed beviel. Door een te snel tempo raasde de bal langs het doel.... WORD VERVOLGD

Reageer (3)

  • Duendes

    Ga nou verder!!! Alsjeblieft(flower)

    1 decennium geleden
  • KorraBlaze0

    Plessers snel veder ik smeek je (baby) (srry dat ik smeek)

    1 decennium geleden
  • Yvnoire

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen