Foto bij would you be my girl?

|| Brooke Anderson ||

''PAPA!?!?! BEN JE DAAR!!?!??" roept Alex hard en ik schrik op uit mijn gedachte. ''Alex.. doe maar rustig'' zeg ik en geef haar me mobiel. ''Heb.. ah! Heb je koptelefoontjes?'' vraagt Alex zacht en ik knik en geef koptelefoontjes aan Alex. ''ik heb een liedje erop gezet.. omdat je Justin Bieber best wel leuk vond'' zeg ik en Alex begint te glimlachan al is het wel moeilijk en ze stopt de koptelefoontjes in haar oren ''Ga maar slapen... Enjoy the music baby tot morgen...'' zeg ik en Alex sluit haar ogen '' Justin Bieber~Fa La La? okee laten we het proberen'' hoor ik haar nog zeggen en ik sluit de deur en bel Jai, hij zou me ophalen uit het ziekenhuis. "hee, hoe is het met Alex??" vraagt Jai gelijk als hij opneemt. "goed hoor, wil je me op komen halen?" "tuurlijk, tot zo" zegt Jai en hangt op. beetje een kort gesprek, maar ik hoop dat het niet zo bedoeld was. ik denk dat ik hem leuk vind, hij is echt heel leuk! "hee Brooke!" roept hij als Jai naar me toe komt lopen. "hee" zeg ik en omhels hem, als ik hem wil loslaten drukt hij een kus op mijn lippen. "wat doe?" vraag ik verlegen. "ik dacht dat je mij ook leuk vond, dus dat dit wel kon." zegt hij verdrietig. "ik vind je ook leuk, maar het gaat een beetje snel, eerste waren we beste vrienden en nu vinden we elkaar leuk." zeg ik en hij knikt begrijpend. "ik begrijpend, zullen we anders gewoon naar het tehuis gaan. ik bevries namelijk zowat in deze kou." zegt Jai lachend en ik schiet ook in de lach. "jaa, is een goed idee" zeg ik en we stappen in de taxi. "mocht je gewoon weg van Roy?" "nee, maar ik ben langs hem geslopen en hij heeft het niet gemerkt." zegt Jai en ik knik.

ik zit nu een boek te lezen op me kamer, toen Jai en ik vanmiddag in het tehuis kwamen kregen we een uur later bericht van het ziekenhuis dat Alex morgen naar huis mag. "hee" zegt Jai en steekt zijn hoofd om de deur. "hee, kom binnen" zeg ik en leg mijn boek weg. "ik wil het even hebben over ons" zegt Jai en ik knik. "kijk, ik vind jou leuk en jij mij. dus ik dacht: misschien wil je me vriendin zijn." zegt Jai en ik weet niet wat ik wil zeggen. "ehhmm.... j.. j.. jaa" stamel ik en omhels Jai. "we kunnen het ook nog gewoon een beetje rustig aan doen, dan kan je er aan wennen." zegt Jai. "als je dat niet erg vind. vind ik dat wel fijn." "natuurlijk vind ik dat niet erg." zegt Jai en geeft me een kus op me wang. "nou ik ga maar eens slapen, het is al 1 uur." zegt Jai en loopt de deur uit. heeft Jai net gevraagd of ik zijn vriendin wil zijn?!? wow! dit krijgen Anna en Alex morgen gelijk te horen. nadat ik daarover nagedacht heb val ik en een diep slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen