Foto bij the City

|| Brooke Anderson ||

vanmiddag is Alex er achter gekomen dat het hier spookt. tenminste dat denkt ze maar ik weet wel beter. we zijn nu in het dorp vlakbij het tehuis. dat van Alex en Ryan in de gang snap ik nog niet helemaal maar ik kom er wel achter. " waar ben je met je gedachte?" vraagt Jai vrolijk. "niks, alleen Alex en Ryan waren aan het vechten vanmiddag." zeg ik en Jai knikt verbaasd. "serieus? ik wist niet dat Alex ooit zal vechten." zegt Jai lachend en ik schiet in de lach. "daar had ik niet aangedacht. maar het leek net alsof Ryan weer werd zoals James." zeg ik bedenkelijk, nu kijkt Jai geschrokken.""nee! dat nooit! ik heb hem onder controle." "misschien niet, misschien komt het doordat hij weg is geweest." zeg ik en Jai kijkt bedenkelijk. "kan, maar ik denk het niet." zeg ik en we gaan op een bankje zitten. Ryan en Anna zijn friet halen. "wel jammer dat Alex niet mee ging" zeg Jai. "ja! misschien zag ze hoe leuk je bent." zeg ik lachend en Jai geef me een stomp tegen me bovenarm. "nee, dat hoeft niet. ik heb al iemand anders op het oog." zegt Jai lachend en ik schiet ook weer in de lach. "wie??" vraag ik en trek een gek gezicht. "ehhmm..." zegt Jai twijfelend. "zeg nou!!" roep ik. "jij" zegt Jai zo zacht dat ik het niet hoor. "wat?" vraag ik nieuwsgierig. "jij" zegt Jai nu iets harder maar ik versta het nog steeds amper. ik kijk Jai en zijn ogen en zie dat hij het meent. langzaam komt Jai dichter bij met zijn hoofd. ook ik kom dichterbij en dan voel ik zijn lippen op de mijne. "schattig!" roept Anna en snel haal ik me lippen van Jai's lippen af en begin ik te blozen. "niet stelletje?" vraagt Ryan lachend. "misschien" zeg ik lachend en pak mijn friet aan snel eet ik het op. na ongeveer 2 uur in het dorpje geweest te zijn gaan we terug naar het tehuis."hee! hoe was het??" vraagt Alex vrolijk als we binnen komen. "shhtt! niet zo hard" fluister ik. "super!" fluistert Anna en zo kletsen we nog een tijdje tot we gaan eten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen