Foto bij [ 5 ]

Het laatste stukje. ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Tuala

    Ik kan echt niet anders dan met 'wow' reageren, want ik ben momenteel een beetje uit het veld geslagen. Ik vind dit echt een goed verhaal en eigenlijk jammer dat het niet langer is. Dat vind ik meestal met jouw verhalen, maar nu meer dan anders, omdat ik haar nog beter wil leren kennen, meer te weten wil komen.
    Wat ik heel sterk vind, is de manier waarop je 'de slechterik' neer zet. Er zijn al vaker verhalen geschreven over duistere tovenaars en velen van hen bleken dan toch een goede kant te hebben. Maar meestal kwam dat doordat ze beseften dat ze fouten dingen deden. Terwijl dat hier niet het geval is: ze staat juist helemaal achter haar ideologie. Toch kun je haar helemaal niet haten, integendeel, ze lijkt enorm kwetsbaar. En je begrijpt haar adoratie voor Voldemort zelfs. Dat vind ik heel sterk gedaan. Chapeau, zoals wij dat zeggen :')

    1 decennium geleden
    • Butterflygirl

      Hmm. Ik ben het wel met je eens, maar ik snap haar ideologie niet helemaal. Ik snap niet waarom ze niet gewoon naar Charlie toegaat, of waarom ze Voldemort "adoreert". Kun je dat uitleggen?

      6 jaar geleden
    • Butterflygirl

      Als je het nog weet tenminste haha

      6 jaar geleden
  • Maheegan

    Tammy is van Charlie? En moeders is dood? D:
    @people below me
    Ze zei dat dit het laatste deeltje was + het is een 5-shot, hoe kan ze dan verder gaan? x'D

    1 decennium geleden
  • amberkishatu

    Nee snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen