92.Lauren De Ruyck
Heeeeey, Alles goed met jullie?
Ik heb mijn best gedaan om een stukje te schrijven en het is gelukt! het kan wel zijn dat het stukje niet zo goed is. Sorry daarvoor.
LUFU
Ik heb mijn best gedaan om een stukje te schrijven en het is gelukt! het kan wel zijn dat het stukje niet zo goed is. Sorry daarvoor.
LUFU
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Onterecht.
1 decennium geledenIk snap dat hij beschermend is over zijn dochter(mijn stiefpa is dat ook over mij...), maar hij moet ook leren haar los te laten en op laten groeien. (een les die mijn stiefvader gelukkig wel doorheeft ^.^)
Snel verder!!
LAUREN GA TERUG NAAR LONDON JE VADER KILLT JE!
1 decennium geledenWAT EEN KUT VADER
ONTERECHT!
NIET TERECHT!
1 decennium geledenNu heb ik een plan
Midden in de nacht gaat ze het huis uit neemt ze jaan mee en dan gaat ze naar engeland herenigen met maxime Niall harry liam zayn en louis. Dan, gaat haar vader haar zoeken in london en dan komtie bij het huis van Niall en zo en waar ze allemaal zijn dan komtie binnen gaat iedereen boos worden en tjaa.. Als die vader er nou niet was was alles goed gekomen.
Ohnee
want dan was lauren niet niall's zusje geweest
tsjaa..
We zullen zien wat jij er van maakt ;P
natuurlijk niet terechht
1 decennium geledenNiet terecht.
1 decennium geleden