The Cleaner • 13
• The Cleaner
"Shit, shit, shit," hijgde Louis, hij duwde zijn haar uit zijn gezicht en voordat hij zijn hand terug op het matras kon zetten naast Harry zijn hoofd om zich te ondersteunen kwam hij met een snik. Hij kreunde de naam Harry tot zijn orgasme gestopt was en liet zich toen bovenop hem vallen. Wat Harry niet verwachtte was voor Louis om te beginnen met slordige kusjes over zijn borst en buik. Hij keek naar Harry met wazige ogen en likte de onderkant van zijn penis wat er voor zorgde dat Harry helemaal gek werd. Harry was zo dichtbij, toen Louis aan het puntje van zijn pik zoog, kon hij zich niet meer inhouden. Zijn vingers zaten gewikkeld in Louis zijn haar en hij kreunde toen hij kwam, Louis slikte alles door wat Harry hem gaf tot hij klaar was. "Wow," zei Harry na een paar ogenblikken bij het kalmeren en uitrusten van zijn lichaam. "Weet je, in eerste instantie wilde ik niet dat mijn moeder een schoonmaker inhuurde, maar jij hebt me zeker van gedachten laten veranderen," vertelde hij Louis met een lach, Louis rolde van Harry af om naast hem te gaan liggen. "Nou, ik dacht dat dit werk zou gaan zuigen, maar het ziet er zeker goed uit waar ik op dit moment ben." Louis glimlachte, met een volledige blissed-out uitdrukking op zijn gezicht.
Reageer (1)
Wauw xd
1 decennium geleden