Foto bij The Cleaner • 12


• The Cleaner

Vervolgens rolde Louis zijn heupen, wat hun naakte liezen samenbracht en waardoor ze beiden opgelucht kreunden. Harry greep Louis zijn heupen stevig vast en duwde ze omhoog tegen zich aan. Harry dacht na over hoe geweldiger dit zou zijn als hij met Louis kon vrijen, maar hij wist niet of ze iets als glijmiddel konden gebruiken en hij wilde zeker op dit moment het bed niet verlaten om te gaan kijken. "God, Louis, ik wil heel graag seks met je hebben, maar ik was hier echt niet op voorbereid, dus..." "Dat is oké, dit is goed, echt goed," verzekerde Louis hem. "We kunnen de volgende keer toch seks hebben." Alleen de gedachte al van de mogelijkheid om Louis zoals dit aan te raken, laat staan seks met hem te hebben, winde Harry nog meer op. Hij voelde dan opeens Louis zijn zachte hand rond zijn penis, hij werd langzaam maar doelgericht gestreeld terwijl hij nog steeds op hem neer maalde.

Voor de komende paar minuten, hielden ze het bij kussen, bijten, wrijven, beiden gevangen in hun eigen staat van urgentie en plezier terwijl ze samen heen en weer wiegde. Louis zijn soepele huis was hemels toen Harry zijn benen en dijen streelde, langs zijn rug krabde en in zijn perfecte kontje kneep. "Nnh,, dichtbij," kreunde Louis nadat ze samen heen een weer wipte voor een tijdje en hij zachtjes in Harry zijn schouder beet. Hij piepte toen Harry zijn hand rond zijn penis deed en heen en weer ging. Louis zijn heupen bewogen op en neer, in de hand van Harry, steeds sneller en sneller.

Reageer (4)

  • Frotske

    en toen kwam Anne binnen...

    haha, dat zou genant zijn, maar ook super zieligxD

    1 decennium geleden
  • Petrified

    Misschien kun je wat woorden gebruiken die iets meer gepast zijn haha. Dat maakt het eerlijk gezegd wel mooier om te lezen.

    1 decennium geleden
  • amberkishatu

    OK ,snel verder

    1 decennium geleden
  • Azriel

    ehm ik weet niet hoe ik hier op reageren o.O
    snel verder danmaar ;p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen