Foto bij a new day

|| Brooke Anderson ||

gisteren was super! gelukkig is James niet terug gekomen en vond Alex alle nog leuk. "hee Brooke!" roept Anna en stormt mijn kamer binnen. "heee!! An!" roep ik vrolijk en omhels haar. "hee Brooke!" roept Alex als ze na Anna mijn kamer binnen stormt. "hee Alex! gaat het weer een beetje?" vraag ik nieuwsgierig. "jahoor, het gaat goed!" zegt ze vrolijk. "zullen we Jai wakker maken??" vraag ik lachend aangezien ik een goed idee heb om hem wakker te maken. "ja!" roept Alex vrolijk en we rennen op onze tenen naar Jai's kamer. "oke, ik ga een glas water houden, doen jullie de deur open." fluister ik en ze knikken. op met tenen sluip ik weg. als ik bij de badkamer ben pak ik snel een glas water en sluip weer terug naar de kamer van Jai. "ik heb het water" fluister ik en ze knikken. zachtjes sluip ik achter Anna naar binnen. achter me blijft Alex staan. "wat doen?" fluister ik zachtjes. "ik blijf wel hier wachten, op de uit kijk." zegt Alex en ik knik. ze is eigenlijk nog een beetje een groentje maar dat komt wel goed. "okee, 3,2,1" fluister ik en gooi het water in Jai's gezicht. hij schrikt en komt omhoog en we hebben uit zicht op z'n prachtig afgetrainde lichaam. okee, dat is vaag. zo heb ik Jai nog nooit bekeken. "What The Hell doen jullie!" roept hij geschrokken en wij liggen in een deuk. "het is al 10 uur, je bent te laat wakker." zeg ik lachend. "10 uur pas?!?" roept Jai verbaasd en gaat weer liggen. "kom er uit!!" roept Anna keihard in Jai's oor en hij schrikt weer omhoog. "okee! wel weg uit mijn kamer!" roept hij en duwt ons zijn kamer uit. "omg, het is me nog nooit opgevallen maar hij is best een lekkerding." zeg ik en Anna knikt. alleen Alex kijkt een beetje verdrietig, volgens mij heeft ze nog nooit zo over jongens gepraat. ze is me nog steeds te netjes, maar ik leer er wel alles en dan komt het wel goed met haar. "kom we gaan een spelletje doen!" roept Anna vrolijk en rent naar de aula. snel achtervolgen ik en Alex haar.

we zitten nu al bijna 3 uur spelletjes te doen in de aula en ik ben super slecht. "hee jongens!!" roept een bekende stem. "RYAN!!" gil ik hard en omhels Ryan. "hee Ryan" zegt Anna vrolijk en omhelst hem ook. "hee bro!" roept Jai en geeft Ryan een schouderklop. als Ryan bij Alexandra is aanbeland kijkt hij mij vaag aan. "Ryan, Alexandra. Alexandra, Ryan" zeg ik en ze geven elkaar een hand. "gaan we nu eindelijk wat anders doen!" roep ik, meestal hebben Ryan en ik dezelfde ideeën dus ik ben blij dat hij er weer is. 'jaa, wat?" vraagt Ryan. "geen idee. maar geen spelletjes meer" zeg ik en Jai knikt ook, hij was na mij de slechtste speler. "okee, wat dan?" vraagt Alex. "ik weet wat! we gaan naar het dorp." dat laatste fluister ik zodat alleen onze tafel het kan horen. "ja!" roept Ryan en ik geef hem een klap. "sukkel, moet iedereen het weten?" vraag ik en Ryan schud zijn hoofd. "maar dat mag toch niet?" vraagt Alex bang en ik knik lachend.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen