The Cleaner • 4
Harry was stilletjes aan het mee neuriën op de muziek die zijn iPod afspeelde toen hij eindelijk de voordeur van zijn huis bereikte. Hij deed zijn oordopjes uit en opende de voordeur, om vervolgens opnieuw begroet te worden door nog meer muziek op het moment dat hij binnenstapte. Maar er waren geen instrumenten, slecht alleen een stem en een hele goede ook nog. Het was een lage, hese stem van een jongen, wat op zich best boeiend klonk, vond Harry.
Where did I go wrong? I lost a friend,
Somewhere along in the bitterness.
And I would have stayed up with you all night,
Had I known how to save a life.
Hij liep verder het huis in en ving een blik van hem op. Hij was iets ouder dan Harry, maar toch een stuk jonger dan hij verwachtte. Hij stond met zijn rug naar Harry toe maar van wat hij kon zien, was het een iets kortere jongen, met bruine haren die warrig over zijn hoofd lagen en had hij een normaal postuur. Dit was in ieder geval beter dan een dikke vrouw op middelbare leeftijd die hij in gedachten had. Harry lachte en besloot dat het tijd was om zichzelf voor te stellen, dus deed hij de deur hard achter zich dicht, waardoor vervolgens het gezang van de jongen stopte.
"Hallo?" riep hij en enkele seconden later verscheen Harry om hem te begroeten.
Reageer (3)
super.
1 decennium geledenSnel verder
Omg ik hou van dat lied ;p
1 decennium geledengoed geschreven
1 decennium geledensnel verder!!