Foto bij The Cleaner • 1


• The Cleaner

Harry liep de woonkamer binnen waar hij zijn moeder op de laptop vond, omringd door diverse kranten. "Wat doe je?" "Ik denk na over het inhuren van een schoonmaker. Ik ben op zoek naar een bedrijf om te beste te vinden," legde ze eenvoudig uit, kijkend naar een van de advertenties in de krant. De negentien-jarige was een beetje verrast door deze nieuwe informatie, Anne had het er nog nooit over gehad. "Een schoonmaker?" vroeg Harry verbaasd, "waarom?" Hij plofte neer op de bank naast zijn moeder.

"Ik denk dat het praktischer zou zijn om een ​​te hebben, omdat jij de meeste tijd op school doorbrengt en ik te druk bezig ben om aan schoonmaken te denken," motiveerde ze, ze had een goed punt. Anne schildert al jaren en haar bedrijf was onlangs begonnen met het krijgen van de aandacht die het verdiende. Ze werd nu beschouwd als een van de meest up-and-coming kunstenaars en haar schilderijen werden verkocht voor een bedrag van geld waar ze eerder alleen maar van kon dromen. Zij was nu het grootste deel van haar tijd tentoonstellingen aan het bijwonen en werkte aan opdrachten die ze kreeg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen