Foto bij 42. Sleepover

Lastig stukje
Het gaat ook helemaal niet goed met mij. Ik ga het hier niet helemaal neertypen, people who know me can pb me.
Eigenlijk vind ik de foto ook veel te happy, maar het is gewoon de waarheid. En past ook gewoon bij het stukje.
Enjoy reading.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Newa

    Meid ik zal er altijd voor je zijn, ookal heb ik het druk, je weet dat ik het deze week druk had, maar ik heb elke dag als ik uit school kwam even op Q gekeken of er een berichtje van jou was, Ik zal altijd voor je klaar staan, vertel me maar wat er is en ik zal die stomme gedachtes is een lesje leren, Wie doet er mee, kom op mensen, ik weet zeker dat we met zijn alle die gedachtes weg kunnen slaan uit Onze lieve Floors gedachtes. Meid je bent de beste ( al het publiek dat meekijkt: FLOOR IS DE BESTE, FLOOR IS DE BESTE # floor er staat hier echt een heel stadion jou naam te schreeuwen, kun je ze al een beetje horen?? FLOOR IS DE BESTE, FLOOR IS DE BESTE, FLOOR IS DE BESTE!!!!!! Floor je moet weten ik (en k weet zeker iedereen die dit leest) staat altijd voor jou klaar, altijd. Zo iedereen wordt wild, ik kom er bijna niet meer bovenuit, FLOOR IS DE BESTE, FLOOR IS DE BESTE, FLOOR IS DE BESTE, FLOOR IS DE BESTE, FLOOR IS DE BESTE, FLOOR IS DE BESTE, FLOOR IS DE BESTE!!!!
    XxX Your Virusje

    1 decennium geleden
  • Sophietjuh99

    Mona love! En Floorie Love ofcourse!

    1 decennium geleden
  • LaDispute

    <3 mona and you
    Hate rik (sorry)

    1 decennium geleden
  • Solemnly

    Als je Mona nog ziet ofzo zeg tegen haar dat ze geweldig is :)

    En jij ook :)

    1 decennium geleden
  • LynnieTomlinson

    Amazing! and you are more than amazing! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen