//Alexandra Petrovsky\\

''Niet waar..'' zeg ik met een vertrokken gezicht ''Alex heey! je ziet er nogsteeds goed uit mop maar hoezo niet waar?'' ik kom erbij zitten en krijg een knuffel van Anna ''gewoon t is niet waar... ik ken the official story'' Brooke kijkt geïnteresseerd ''vertel..'' ''Nou kijk.. de vrouw was niet aangereden.. de man wou wraak omdat ze niet zwanger kon raken.. hij besloot de vrouw van een ladder af te duwen en pillen te geven zodat haar hartslag daalde.. toen werd ze gekist. de lijkschouwer waarneemde vreemde geluiden uit de kist te horen.. de man zei dat hij t moest negeren.. maar hij vertrouwde t niet uiteindelijk na de begrafenis in de nacht ging hij naar de plaats waar ze was begraven en groef de kist op eindelijk de kist open gemaakt werd de man neer gestoken door de weduwnaar van de vrouw.. maar de weduwnaar zag de dode vrouw liggen (door verstikking) met een dode baby in haar armen.. de man leefde met psychotische aandoenningen en waanbeelden.. dat is dus the truth'' Brooke, Anna en Jai keken me met afschuw aan.. ''jezus.. wow'' zegt Jai ''lekker duister Alex die kant ken ik nog niet'' giecheld Anna ''inderdaad'' zegt Brooke stoned ''achja'' zeg ik rustig .. ''ik heb niet zoveel meer te zeggen.. ik ben een beetje boos op James'' ''begrijp ik Alex'' zegt Brooke en geeft dr een knuffel.. er valt een lange stilte...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen