Foto bij halloween story

|| Brooke Anderson||

''JAMES!'' Schreeuwt Alex hard ''oeps....'' zegt hij schijnheilig ''ik haat je! dit was een geschenk van mijn vader ja!'' zegt Alex en huilend rent ze naar beneden. "JAMES! JIJ BENT ECHT DE GROOTSTE SUKKEL DIE IK KEN!!" roep ik hard en geef hem een klap. "wat?" vraagt hij schijnheilig. "dat weet je best Maxwell!!" schreeuw ik hard. ik gebruik alleen zijn achternaam als ik echt boos ben en dat weet hij. "okee! ik ga al" zegt hij gescrokken en maakt zich uit de voeten. "moest je zo boos doen Brooke??" vraagt Jai. "sorry, maar ik wil niet dat hij aan Alex komt, ik geef super veel om haar." zeg ik en Jai en Anna trekken me in een knuffel. "heb je al een verhaal?" vraagt Jai nieuwsgierig. "jaa! en jullie moeten me helpen." zeg ik en geeft ze een high-five.

het is nu 9 uur, iedereen is er dus Halloween kan beginnen! "welkom allemaal!" roep ik opeens en iedereen schrikt zich een hoedje. "we gaan beginnen met het spook verhaal." zeg ik en ga klaar zitten. "De donkere kraamkamer Een hoogzwangere vrouw wordt aangereden door een auto en overlijdt aan een hersenbloeding. Ze wordt door een begrafenisondernemer gekist en in afwachting van de begrafenis opgebaard in de aula.Een personeelslid van de begrafenisondernemer meent geluiden in de kist te horen en meldt dat aan de eigenaar. Die stelt zijn werknemer gerust en verbiedt de man erover te praten, omdat dat de zaak zou kunnen schaden.Na de begrafenis vertelt de werknemer het verhaal een beetje lacherig aan de weduwnaar. Die laat onmiddellijk de kist opgraven en openen. In de kist ligt de vrouw met een van pijn vertrokken gezicht en bebloedde handen. Naast haar ligt een pasgeboren, dode baby.
Waar of niet waar?
hopenlijk liet ik jullie klink schrikken he" vertel ik en iedereen ziet er geschrokken uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen