Confined but in love ~ nichtje van gustav n°2
Het is de intercom van het vliegtuig...
"DAMES EN HEREN, GELIEVE UW GORDELS AAN TE DOEN, WE GAAN ZO METEEN LANDEN !! "
Je kreeg kriebeltjes in je buik EINDELIJK ging je thuis zijn
...
je land met het vliegtuig, en
Nou j stapt uit het vliegtuig en je checkt uit, gustav zei dat ie ging wachten aan de uitgang gate 45 had je gezegd??? maar je ziet hem niet... je kijkt en kijkt Daar sta je dan met je 10 koffers in de hand
je kijkt rond en rond,,, waar is hij nou?
opeens voel je een tikje op je schouder, je draait je om en je ziet... Gustav!!!
moeilijk tye herkenne... hij had zich in geduffeld, net of het winter was... terwijl het net zomer is. ach ja je moest niet veel zeggen want je had zelf nog je alaska kledij Lekker hoor je verhit zowat....
Gustav: "wat ben jij veranderd zeg! :o"
abby: "moet jij zegge, je ziet er niet meer zo snoezelig uit hoor :p"
abby: "gustav, ik..."
Gustav : "Sjjjj mijn naam niet zegge !! "
Abby: "Moet ik je konijn noemen fsow? "
Gustav : "ik moet je nog veel vertelle, ok waarom je mijn naam beter niet in hetopenbaar zegt want anders hebbe we wat voor hoor! da komen we hier niet meer buiten."
Abby :" heb je n moord gepleegd ofzo? "
Gustav : "ik leg je dat in de auto wel uit, kom we gaan "
Abby: "Je zegt maar! "
**In de autoo**
Jullie zijn net niet in de auto...
Gustav: "I heb wat vriende meegepakt, als ontvangstcomité :p Ze wouden graag zien wie mijn nichtje was, en georg zeker... Want euh ik woon niet meer bij nonkel, maar bij men beste vriend in 1 huis maar het is een prachtig huis je zult het te gek vinde "
Abby: "Doe die duer nou open ik wil naar huis ben uber moe ik heb niet kunne slape op dat vliegtuig :p"
Gustv: "Stap maar in ..."
je stapt de auto op de passagiers zetel van voor in en je ziet het gekste wat je oit gezien hebt... 1 vent met een Egel- kapsel, 1 met dreads en een gewoon lang haar...
Gustav : "Dat is nou georg, dat is bill en tom, tweelingen trouwens maar je ziet het niet! "
Tom :" Gaan we weer klooie gus? kan je je eerst effe je mooie nicht voortstelle "
Gustav : " Ja das waar Dit is Abby en euh ja praat maar :p"
Bill: "hoi :p "
Tom: "Zeer aangenaam :p en hou oud ben je? :p"
abby: "15 :p"
Tom : " zo zie je der anders niet uit "
abby:" ik weet het "
Jullie rijden een stukje , je merkt dat die ene gekkerd met zen lange haar tot op zen schouder snog niets zei ...
Abby: "Georg, zo heet je toch? "
Georg : "uhu:$"
Abby: "seg rookt er hier eigenlijk iemand ikwil ene sigaret!! heb al 18 uur geen gerookt man! wat een zeik vliegtuig je mag der nie eens roken "
Georg&Tom: "wij roken "
ze zeiden dat nog eens alsof ze fier waren ook
je wou net een sigaret op steken, wanner gus zegt : "Zo hé ga die is buite roke! niet in mijn auto!! "
Aby: " nou ja wat moet ik dan doen we moeten nog een half uur rijde tot magdeburg! :o"
Gustav : "ok, we stopppe wel efe langs de weg ik moettog tanken:) ga je kankerstokkies maar buiten roken "
Abby: "dankje lieve neef *kus op zen wang*"
Gustav: "geendank "
Jullie stoppe effe aan de kant en je steekt meten een sigaret aan je bent in een tank station...
Abby: "Man das lekker "
"hey seg ik denk niet dat je mag roken.. anders jagen ze je weg "
je wil je omdraaien omdat je egt kwaad bent omdat je geen sigaret mag roken van die kloters van dat tank station je draait je om en je botst bijna op georg...
Georg: "Ow sorry "
Abby: "is niks hoor "
Georg: " gaan we effe verder roken? dan kunne ze ons niets maken, ze hebbe me al is buiten gesmetn in een tank station dat is blijkbaar verboden "
Abby: "je zget maar is goed "
er is een îcknick tafeltje in het gras je zet je en je neemt gulzig een trek van je sigaret. Georg stekt er ook een op. Hij merkte dat je zo gulzig van je sigaret trok ...
Georg: "ja zeg jij hebt percies in geen eeuwen geen sigaret gezien ? "
Abby: "18 uur is lang ..." zegje metr een rokerige stem terwijl je je wolk rook uitblaast "
je dooft je sigaret uit en je loopt weg en je zegt vlug "kga weer saffe kopen ze zijn bijna op "
, georg achtervolgt je als een hondje.
eve verder stan de jongesn te kijken, ze ligge in ee scheur van het lache.
Gusti: "kijkhem nou!! "
Bill: "Ja gus ik denk dat je nichtje een geheime aanbidder heeft "
Tom: "zo geheim is het niet hoor! kijk nou ... valt niet op hoor hij loopt der achter als een schoothondje "
Gustav : "Nou ja Laat hem doen "
Tom: "Zou ik niet beter bij der passe ? "
Gustav : "schei is efie uit laat haar lekker zelf kieze wie ze wilt he :p ik zal als goede neef wel goed keuren of haar vriendje goed is "
Tom: "benik ene goede kandidaat? "
gustav: "Nee je bent een zoutzak schei uit man ! je bent al gediwkalificeert "
Tom: "Naaaah! "
Georg: "Heey waar zijn jullie over bezig? "
Tom&Gustav&Bill: "Laat ons niet zo schrikken man!! "
Georg: "Benik zo'n lelijkerd dat julli van men kop schrikke ? "
Bill: "Ne ehoor maar je stond ineens achte ons "
Gustav: "Seg waar is Abbygaelnaar toe? "
Tom: "Mooie naam; is dat haar volledige naam?"
Gustav: "Doet er niet toe waar is ze?"
Georg: "Ze ging sigarette kope zei ze "
Gustav: "Duurt dat zo lang ?"
Georg : "Nou gan we effe checke :p"
****zie volgende hoofdstuk *****
Er zijn nog geen reacties.