Foto bij 012.

Elisabeth Rose.

"Hi, is dit Elisabeth?" zei de persoon aan de andere kant van de lijn.
Ik verslikte me even bij het horen van die stem. Ik ken die stem. Het is... Nee dat kan niet waar zijn.
"Euhm hallo." zei diezelfde persoon weer.
"Ja hallo dit is Elisabeth." zei ik onzeker.
"Dit is Harry." zei hij. Oh shit, ik had dus wel gelijk het is Harry.
"Styles?" vroeg ik.
"Inderdaad." zei hij en giegelde even.
Ik bleef even stil en wist niet wat te doen. "Leef je nog?" vroeg Harry. "Voorlopig wel." floepte ik eruit.
"Oh my gosshh Harry Styles AHHHH." riep Finn. "Finn hou je mond." suste ik naar hem.
"Oei was dat je vriendje?" vroeg Harry. "Haha neen, mijn broer." zei ik. "Ow haha. Nou ik heb gehoord van mijn vriend Marcel dat je graag een meet en greet wilt met mij en de jongens." zei hij.
"Ja heel graag." zei ik enthousiast. "Dan zie ik je heel graag vrijdag. Om 3 uur." zei Harry. "Het concert begint toch maar om 8 uur. Dat zijn nog 5 uren tussenin." zei ik verward. "Inderdaad, dan hebben we genoeg tijd samen." zei hij.
"Perfect." zei ik. "Dat is toch geen probleem he, voor school of vervoer?" vroeg Harry nog. "Nee nee ik stop wel vroeger met school, en rij wel mee met Ashton." zei ik al opgewonden. "Tot vrijdag dan." riep Harry enthousiast. En drukte af.
"5 uren met 1D omg AHH ik moet Carly en Marcel bellen." riep ik en liep recht naar mijn kamer.

"Marcel!!! Harry heeft me gebeld, eigenlijk mij niet maar Ashton en hij hij is blij dat hij me gaat zien en ik heb een 5 uur lange meet en greet. Kun je dat geloven omg ik kan het niet aan, ik ga flauwvallen. Omg omg MARCELL mijn dromen komen uit. Wahaaaaa." zei ik in een adem.
"Beth probeer eens te ademen." zei Marcel. Ik ademde even overdreven in en uit en begon dan weer te flippen.
We praatte nog even.
"Ik ga nu Carly bellen oke?" zei ik. "Okay byee." zei Marcel.

"Carls, ik ga een paar dingen zeggen. Vrijdag. One direction. Meet and Greet. 5 uur lang."
"OMG dat meen je niet." riep Carly. "Jaaaweeelllll."
"Dat is geweldig." zei ze. "Hopelijk ben je vrijdag helemaal genezen." zei ik. "Natuurlijk, het is nu al beter dus ik zie je vrijdag zeker."
"Oke doei." zei ik.
"Dada."

2 dagen vlogen voorbij en de dag was al aangebroken het was VRIJDAG.

"Opstaan het is One Direction dag." zei Finn en opende mijn deur
"I want you to rock me, rock me, rock me yeaahhhh." zong ik volop mee.
"Je bent dus al wakker." zei Finn.
Ik draaide me om. "Finny, goedde morgen deze vrijdag fantastische geweldige morgen." zei ik enthousiast.
"Ja oke ik zie je beneden." zei Finn.
Snel maakt ik me klaar en ging naar beneden.
"Ben je klaar voor straks?" vroeg Ashton. "Tuurlijk." zei ik.
"Ik kom je ophalen om 2 uur."
"Komen we wel even naar huis, voor mijn tas af te zetten enzo." vroeg ik.
"Ja snel dan."
Tring tring
"Wie is dat?" Vroeg Finn. "Marcel denk ik."

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen