Foto bij De wedstrijd tegen Epsilon - De eerste helft

Je liep naar de bal toe. Zenuwen stroomden door je lijf, maar dat maakte je niks uit. Je dacht nu nog maar aan één ding: Je moest winnen. Maar toen de bal je voeten raakte leek het alsof alles anders was. Je wou nu niet alleen maar winnen, je leefde er voor! Je bloed begon sneller te stromen. Je paaste de bal naar Grace, die hem naar voren probeerde te dribbelen. Dvalin keek haar eerst vreemd aan, maar daarna onder nam hij actie. Grace gaf zichzelf ook niet gewonnen en voerde één van haar hittsatsus uit; Sunshine. Netzoals haar andere technieken hoorde deze blij te zijn, maar in plaats van dat... Ze schoot de bal omhoog, recht naar de zon toe. Normaal had je de bal niet meer kunnen zien omdat het één werd met de zon, maar deze keer was het anders. Uit de bal schoot een fel paars-zwart licht. Dvalin leek in die paar seconden onder hypnose, maar nadat Grace hem gepasseerd had kwam hij weer bij bewust zijn. Al gauw kwam de bal bij Xera aan (Blazing Pressure's mid-mid) die hem met gemak lang Epsilon's middenvelders kreeg. Je had wel wat meer van Dvalin's team verwacht, maar toch behield hij dat enge lachje op zijn mond. Maar aangezien je de bal aangespeeld kreeg stond je daar maar niet bij stil. Rond jou en de bal zag je alleen nog maar vuur ; 2 tellen later veranderde het vuur in sneeuw, wat door het klimaat smolt. Je trapte tegen de bal aan en schreeuwde BURNIG BLIZZARD. Zell, de keeper van Epsilon, lachtte je uit, tenminste zo leek het. Aan zijn handen verscheen een grote boor. DRILL BURRRRRR schreeuwde hij. Zonder ene moeite stopte hij de bal. 'Is dat alles wat je hebt?' Je werd pissig. DAN SCOOR IK HEM WEL! Schreeuwden Celia en Grace tegelijk. Zell trapte de bal naar voren en daar kwam Epsilons tegenaanval. Om jou, Grace en Flare te passeren moest hij één van zijn hittsatsus gebruiken. Xera kreeg een valse grijns op haar gezicht. Prima-donna! Schreeuwde ze. Samen met Dvalin voerde ze een soort van dans uit, en ze 'stool' de bal. Het leek alsof ze de rest van de spelers niet meer zag staan, want ze speelde met een groot ego. De verdediging en middenveld van Epsilon was erg zwak, en daarom kreeg Xera de kans om hun voorbij te spelen. HIER, PAAS ME DE BAL Riep Grace haar toe. Xera bleek het niet te merken. Je dacht dat ze een hittsatsu aan het gebruiken was, aangezien waar ze liep het voetbalveld-gras lichter werd. Ze dribbelde snel, maar niet recht uit, in een cirkel. Opeens schoot er een water-lely uit de cirkel en het tilde haar op. Ongeveer een halve seconde later klapte de bloem dicht. Je hoorde een echo: BEAUTIFULL NATUREEEEE! De lely klapte open en Xera sprong er met een dubbele salto uit. Nog geen seconde later trapte ze tegen de bal aan. De bal schoot met een grote vaart naar het doel toe, gevolgd door een spoor van kleine tulpjes. V222222!! Zell had geen tijd om te reageren, en de bal lag in het doel. De scheidsrechter vloot, en Epsilon stond met 1-0 achter. Eigenlijk speelden ze helemaal niet zo goed. Net toen Epsilon hun comeback wou maken was de eerste helft af gelopen.

Reageer (1)

  • Yvnoire

    Snel verder! ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen