Foto bij Halloween Fright Nights

Alexandra petrovsky

''Brooke ik ga me snel omkleden oke??'' Brooke knikt en ik haast me naar mijn kamer ik zie James ''Hey Jamesals wat ga jij...?'' James kijkt me raar aan ''Uhm.. ik weet niet.. vampier...'' ik begin te lachen en loop naar mijn kamer ''jij zeker een prinsesje he!'' ik negeer het en sluit de deur snel douche ik me en droog ik me af en trek mijn halloween kostuum aan, ik doe mijn make up zo voorzichtig mogelijk en mijn haar krul ik van onderen voorzichtig aangezien ik het wat donkerder heb geverfd.. ''klaar!'' ik kijk in de spiegel en bewonder mijzelf.. ik loop de gang weer op moeilijk gaat mijn sleep over het dikke tapijt.. eindelijk ben ik in de aula ''heey heey'' Brooke kijkt om ''JEZUSSSS OH MY GOD ALEXANDRA!'' ik moet lachen '' jup its me'' Jai en Anna draaien zich ook om en van de schrik laten hun de versieringen vallen ''wow.. Alex.. wtf'' roepen Jai en Anne tegelijk ''t is maar een halloween feestje... '' ik haal mijn schouders op ''ik ben gewoon een beetje over dreven ... nou en, i love halloween.. dan kan ik eens lekker duister zijn'' en ik maak een pirouette en til mijn sleep een beetje op. op dat moment komt James binnen '' Zo en wie is dit?'' ik draai me om en James valt bijna op de grond ''woah A'examdra!?'' ''ja? ...'' ''je bent echt wow! ...'' Brooke kijkt boos ''James... ga weg.. of kleed je om anders ben je niet welkom'' ''maar ik ben al omgekleed kijk'' james laat zijn tanden zien '' oh, je kunt ze beter uit doen want ook zonder een kostuum heb je de look van een zombie hoor...'' James kijkt kwaad en ploft op de bank. ''ik ga muziek opzetten'' ik loop naar de boxen en zet mijn iphone erop ''gosh ik vind deze sleep echt irritant'' Brooke lacht ''najah.. knip m kapot?'' ''nooit!'' lach ik. ik zoek een muziekje uit.. ''hahah ik ga justin bieber doen'' Brooke slaat haar hand voor dr hoofd ''is dat nou echt griezelig'' Jai lacht ''wel als je z'n kop ziet'' ik kijk boos '' niet zo doen of ik spreek een vloek over je uit'' ik beweeg mijn vingers scary en start de muziek Justin Bieber... HeartBreaker ''i love this song !'' ik beweeg wat op de muziek ''oh god Alex... '' zegt Jai en rent naar mijn iphone ff wat anders.. Tchaikovsky Nutcracker Suite?? ik lach en als Jai de muziek hoort ook ''gosh klassiek!'' zeg ik ... '' mag ik deze dans van u zegt Jai in zijn Vampieren Kostuum Hij maakt een buiging en pakt mijn hand en zet me in houding als de deun begint begint hij als een gek rondjes te draaien ''lalalalalalaaaaahlaaaahlaaaah'' zingt Jai ik gier het uit van het lachen We bewegen gestoord maar sierlijk door de aula mijn sleep voelt echt zwaar maar Jai tilt het een beetje op ''ik ga u bijten madame Raaawrhh'' zegt Jai lachend op dat moment hoor ik gescheur 'kkrrgghhtttt' ik laat Jai los want mijn jurk is gescheurd door James die erop stond.. vanaf de zijkand tot aan de opening is het helemaal gescheurd bij de sleep ''JAMES!'' Schreeuw ik hard ''oeps....'' zegt hij schijnheilig ''ik haat je! dit was een geschenk van mijn vader ja!'' huilend ren ik naar mijn kamer ik hoorde Brooke nog schreeuwen naar James ik sluit me op in de kamer en kleed mij uit ik was het verf van mijn haren en trek de extensions eruit als ik klaar ben droog ik me af en haal ik al mijn make up er nog goed vanaf huilend trek ik maar andere Kleding aan en met haat loop ik terug.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen