Foto bij 39

Keeve
Je laat Ann achter met Quill in de keuken en loopt naar de kamer van Vader. Je staat nog niet bij de deur of je kan al horen waar ze het over hebben. “Ik stel voor om Genesis, Diamond Dust en Prominence opnieuw in te delen” vader dus, vlak erna hoor je Gran protesteren dat hij niet bij Gazel of Burn in het team wil nadat Gran zei wat hij wou zeggen is het stil. Na een tijdje hoor je Ulvida erover beginnen “Ik wil het ook niet, ik bedoel Diamond Dust, Prominence en Genesis hebben beide andere technieken, vooral de combo’s bedoel ik daarmee, dus het wordt moeilijk én er gaat tijd in zitten om nieuwe technieken te ontwikkelen” ‘daar heeft ze gelijk in’ fluister je zachtjes. Je hoort nog wat gemompel van Vader en vlak daarna hoor je voetstappen ‘het lijkt erop dat hun gesprek over is’ net als de deur open gaat ren je weg tot je bij de kamer van Burn staat. ‘nou lekker dan’ zeg je en je kijkt naar de deur waar Ulvida en Gran, nog steeds in discussie, uitkomen ze kijken je verbaasd aan “ik…euhm moest vragen of euhm … Burn naar de training zaal kon komen, euhm… ja dat bedoel ik!” zeg je snel Gran en Ulvida snappen je niet maar toch lopen ze verder. ‘Dat was de slechtste leugen ooit’ zeg je en je loopt naar je kamer.

Ulvida
Keeve gedroeg zich raar maar je ging er niet verder op in. Je loopt naar de woonkamer waar je alleen leden van Genesis ziet zitten, ze praten over de wedstrijd van Diamond, nouja samen met Prominence of terwijl Chaos die een wedstrijd hebben/heeft bij Raimon Jr. High. ‘dat die school al weer opgeknapt is’ je loopt naar de grote tafel die in de woonkamer staat en gaat zitten, je luistert naar het gesprek van Ark en Koma “Diamond Dust en Prominence samen maken hun af” “dat Vader nog niets weet over de samenvoeging van Diamond Dust en Prominence” “Vader weet het al lang, dit is hun laatste wedstrijd, na deze wedstrijd verbant Gran de beide teams” zeg je ze kijken je gelijk aan “hoe weet jij dat” “Vader, Gran en ik hadden het over tijdens onze discussie, Vader wil ze nog een kans geven maar als ze winnen mag het zo blijven en worden ze niet verbannen” je staat op en loopt weg “ik ga naar de wedstrijd, Keeve en Ann gaan jullie mee?” vraag je, ze knikken en lopen met je mee.

“Hoe kwam Vader erachter?” vraagt Keeve “door alle spelers die niet werden gekozen, toen beide teams gingen trainen bleven hun achter in de woonkamer of kamer of wat dan ook, meerdere keren” “waar ging het gesprek over in Vaders kamer, ik kon het namelijk horen” liegt Keeve “Vader wou misschien de top spelers bij Genesis doen en de iets ‘zwakkere’ uit het team verwijderen” Keeve’s ogen werden groot nadat je dat zei. “geen zorgen, het gaat niet door, daar hebben Gran en ik voor gezorgd” zeg je om haar gerust te stellen. Jullie lopen de hoek en om zien hoe Raimon vernieuwd is “nog steeds het zelfde teken” zegt Ann. Je kijkt op “ja je hebt gelijk”. Jullie lopen het plein op en iedereen op het pleintje kijkt jullie raar aan ‘juist..’ zeg je en je kijkt ze arrogant aan “kom op we gaan, straks begint het” zegt Ann als ze ziet dat je achter loopt “Ik kom er aan”.

Bij het veld aangekomen zie je dat jullie te vroeg zijn “serieus, ze zijn alweer te laat” zegt Keeve zeurend en loopt naar de tribune, jullie lopen achter haar aan en gaan naast haar zitten. Niet veel later komt Chaos eraan. Raimon verwachtte ze al en ze lopen naar Chaos toe. Je hoort wat gemompel en niet veel later staan beide teams klaar. Chaos speelt voor hun rank…

Reageer (3)

  • Samford

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Lekker zooitje daar xp
    Snel verder please

    1 decennium geleden
  • LostGirl97

    hahah chaos kan niet samenspelen de teams (prominence en diamond dust) haten elkaar en het is een grote chaos tussen hen haha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen