Nieuw hoofdstukje!!!! Maar even serieus willen jullie goed of slecht eind haha. Oke iedereen gaat goed zeggen maar eigenlijk heeft elke story hier een goed eind dus een slecht eind zal best origineel zijn of niet ???? Laat het weten!!

XXX iris

( vanuit Daan)

We lopen met z'n allen weer van het strand terug naar ons huisje. Ik kijk naar Emma die met Rein zit te praten en vraag me af of het aan mij ligt of dat het gewoon zo is dat Emma de laatste tijd steeds closer met Rein wordt. Net ook al toen ik voor de grap zei dat Rein nog geen vriendin heeft omdat hij schattig en klein is en de meeste meisjes een langere vriend willen die stoer is. Hij dacht misschien dat hij grappig was dat hij Emma daarna mee de zee in tilde maar ik vond het dus niet grappig. Vooral toen hij Emma ook nog een kusje op der wang gaf. Ik geef het niet graag toe maar ik denk dat ik jaloers ben op Rein. Ik zucht een keer en ga naast Owen lopen. Eenmaal bij het huisje aangekomen lopen we direct door naar de kamer en ga ik op mijn bed liggen. Ik moet gewoon een moment bedenken dat ik even met Emma alleen ben om te vragen of zij misschien iets voor Rein voelt. Gewoon voor de zekerheid. Ik weet ook we dat zij hun gewoon als beste vrienden zien maar ik wil het gewoon uit haar mond horen. Ook wil ik nog graag iets speciaals bedenken omdat we donderdag precies 3 maanden verkering hebben. Ik denk terug aan ons moment bij het riviertje en moet gelijk glimlachen, dit is 1 van de momenten in mijn leven die ik nooit zou vergeten. Jammer genoeg was donderdag wel net de dag dat we met z'n vieren de studio in moesten. Maar het moet me gewoon lukken om daar buiten iets te organiseren. Ik pak mijn mobiel en ga wat op twitter kijken. Ik reageer op een paar tweets totdat ik er een tegen kom waar een foto bij staat waarop Rein en Emma samen door Emma haar plaats lopen. He wanneer is deze foto gemaakt. Meteen komt mijn jaloerse gevoel weer terug. Ik kijk wat die persoon erbij gezet heeft. En Daan0547 wat vindt je hiervan? Tja ik weet het niet en besluit maar niet meer te reageren. Was ik dan zo met mezelf bezig dat Emma in de tussentijd gewoon met Rein afgesproken had zonder dat ik het gemerkt heb. Opeens springt Emma op mijn bed en wilt me een kus geven. Ik ontwijk de kus wat nou als ze wel in het geheim met Rein heeft, allerlei verschillende scenario's gaan door mijn hoofd. Maar het eindigt telkens bij de foto van Emma en Rein samen. Waarom heeft ze het me niet verteld en waarom is ze niet naar mij gekomen. Een boos gevoel komt naar boven. Loop je even met me mee? Ik heb de neiging om te zeggen dat wanneer ze liever met Rein loopt ze nu ook wel met Rein iets te drinken mag halen maar ik zeg maar dat ze ook best wel alleen kan gaan. Iedereen kijkt me verbaasd aan maar ik ontwijk de blikken. Snel loopt Nils achter haar aan. Ja hoor nu doet de ene vriend eens een keer niets gaat de ander er weer achteraan. Ik werp Emma een boze blik toe maar heb direct spijt wanneer ik zie dat het haar erg geraakt heeft. Shit waarom doe ik nu zo, logisch dat ze dan naar een ander gaat. Ik moet er voor zorgen dat ik het goed maak met Emma. Wanneer Nils en Emma weg zijn begint Rein gelijk tegen mij uit. Gast wat had je net? Niets zeg ik kortaf. Jawel kom op vertel gewoon. Nee niets laat maar het ligt aan mij. Denk je dat ze boos is? Geen idee maar je hebt haar wel gekwetst begint Owen gelijk. Ik zucht volgens mij kan ik maar beter direct naar haar toe gaan of niet? Ja zal ik wel doen dan weet ze in ieder geval dat het niet aan haar ligt of wel? vraagt Owen. Ik zucht nee ik heb weer eens te vroeg mijn conclusies getrokken denk ik. Tja dan zal ik maar snel naar haar toe gaan zegt Rein lachend. Meteen spring ik op en loop naar beneden maar daar tref ik zowel geen Emma als Nils aan. Ik kijk naar de deur die open staat en doe hem weer dicht.
Waarschijnlijk zit Emma nu haar hart te luchten bij Nils. Waarom ben ik nou zo dom om boos op haar te zijn. Was ik maar direct achter haar aangelopen om het goed te maken. Ach ja ik zal het straks wel even goed maken.

Reageer (1)

  • UrWishhx

    Kies jij maar xx Ik wil een goed eind amar als jij dat niet wilt moet je gewoon een slecht eind doen . Trouwens wel een sezoen 2 maken he xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen