Ik kijk bang toe hoe Nils zich haast om naar buiten te komen en achter een vaag persoon aanrent. Shit nu ben ik hier alleen bedenk ik me en haast me ook naar buiten om achter Nils aan te rennen. Ik ren richting het bos en sla links een bospad in waar ik Nils ook in zag gaan. Maar na 5 minuten zie ik niemand meer geen boederij, geen Nils en ook geen vaag persoon. Ik loop langzaam door terwijl ik keihard Nils roep. Maar Nils komt maar niet. Ik pak mijn mobiel maar zie dat ik geen bereik heb. Kut dat ook nog vloek ik zacht. Ik loop maar weer terug hopende dat ik dan weer bij de boerderij uitkom maar ik heb zo mijn twijfels erbij. Na een half uur loop ik nog steeds en weet ik nog niet of ik dichter bij ben. Ik ga op een boomstam zitten en staar wat voor me uit. Ik had me deze reis heel anders voorgesteld. Eerst Daan die boos op me zonder dat ik weet wat ik verkeerd gedaan heb en vervolgens een vaag persoon die zich blijkbaar zo betrapt voelde dat hij weg rende. En nu zit ik hier ook nog eens verdwaald in een bos. Opeens schiet me te binnen dat onze boerderij dicht bij de vuurtoren stond en ik die misschien wel kan zien. Ik sta op om op de boomstam te gaan staan. Maar door de bedekte bomen zie ik alleen bladeren en geen vuurtoren. Ik zucht een keer en ga weer zitten. Na zo´n 20 minuten komt er eindelijk iemand op me afgerend. Ik sta op en kijk wie het is. Nils roep ik terwijl ik hem een knuffel geef en zachtjes begin te snikken. Ik dacht dat ik hier nooit meer weg zou komen. Rustig maar ik ben er nu toch, als ik trouwens geweten had dat je achter me aankwam had ik wel op je gewacht dat heb ik aan Daan beloofd. Wat heb je Daan beloofd? Nou niet alleen ik wij alle vier. Aangezien jij nogal snel verdwaald hebben we hem beloofd jou nooit alleen te laten alleen ben ik daar niet echt in geslaagd. Ahw geeft niet ik ben al blij dat je er nu bent. Heb je diegene trouwens nog te pakken gekregen? Nee die was hem allang gepeerd toen ik eraan kwam. Geen idee wat die hier kwam doen maar het is wel duidelijk dat die voor ons kwam anders maakte die niet dat die weg kwam. Tja daar heb je een punt. Zullen we maar weer terug lopen want ik weet eigenlijk niet hoe ik terug moet. Haha ja dat had ik al door toen ik bij de boerderij aan kwam en jij er niet was. Ik grinnik zachtjes. He gelukkig je kan weer lachen was echt bang dat je de hele vakantie chagrijnig bleef. Ach als Daan zo doet moet hij het weten maar ik wil dat dit een leuke vakantie word. Samen lopen we terug naar de boerderij. Waar we rechtstreeks naar boven lopen. Op de trap vraagt Nils plotseling geen drinken meer? Nee heb niet zo´n dorst meer zeg ik lachend. We lopen de kamer binnen waarna meteen Kate op me afstormt. Waar was je ik zag jullie niet meer beneden. Ik kijk Nils vragend aan of ik het ze moet vertellen. Maar Nils schud zijn hoofd dus besluit ik maar niets te zeggen. Ooh we waren gewoon buiten even aan het lopen zeg ik alsof het niets was. Aah oke van daar. Ik zoek Daan zijn ogen op die mij met opgetrokken wenkbrauwen aan zit te kijken met een blik van ik geloof je niet. Ik zucht hier heb ik dus absoluut geen zin in. Ik ga op mijn bed liggen en kijk verveeld naar boven.

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    Snel veder

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Daan is chagi :( xd xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen