Oke lieve lezertjes. Deze story is bijna op z´n einde. Maar er komt nog 1 keer iets spannends. Jullie hebben het waarschijnlijk al gemerkt in het vorige hoofdstuk. Waarom ik deze story ga eindigen heeft verschillende redenen. Ik merk dat hij de laatste tijd minder gelezen word(zelfs door vaste abo´s), ook vind ik het lastig om telkens weer iets nieuw te bedenken( ik wil namelijk niet dat het zo´n probleem verhaal is wat het eigenlijk nu wel een beetje word) Ook heb ik het druk met school en komt aan elk verhaal een einde. Voor het einde heb ik al iets in gedachte en is zowel een goed als slecht eind mogelijk dus laat maar weten wat je wilt. Ik denk nog zo´n 5 tot 15 hoofdstukken ligt net aan hoe uitgebreid ik ga schrijven.

Vaak wanneer het einde van een serie in zicht is krijg je zo´n preview geval denk aan cliffhanger van GTST ofzo. Daarom is in dit hoofdstukje de preview van het einde van deze story

XXX iris

Net wanneer Emma en Daan na een lange tijd weer samen gelukkig zijn barst de bom los. Waarom is Daan boos op Emma en welke gevolgen heeft dit voor de rest van de bandleden. Gaat Daan het nog goed maken of is hij Emma voorgoed kwijt. En wie is dat mysterieuze persoon dat hun achtervolgd? Heeft die misschien iets te maken met de ruzie tussen Emma en Daan. Wat gebeurt er wanneer Emma Daan met dit mysterieuze persoon ziet kussen? Komt het dan nog goed? 1 ding is zeker Daan heeft het dit keer mis en zal helemaal naar Curaçao moeten om het goed te maken. Maar is hij niet te laat en wat nou als de producers hem niet laten gaan? Je leest het allemaal in deze story!!!!

Reageer (3)

  • UrWishhx

    Bij mij worden ze toch ook niet zoveel gelezen wel door de vaste cupcakes 'of abo's als je het echt zo wilt noemen' Gewoon doorgaan als jij ze maar goed vind ! en nou niet gaan zeggen dat je niet kan schrijven want dan denk je slecht ove rjezelf moet jezelf groot houden hoe dan ook ! en nee dit is geen preek doe gewoon alsof ik voor je sta als vriendin en dit zeg en je dan een knuffel geef oke ! dan lucht altijd op . door deze wijze woorden hoop ik dat je voor gaat , Ik werd jare lang gepest en me vriendinnen zeiden er niks tegen . Dat vind ik suf . Nu zit ik op een andere school sommige zelvde vriendinnen sommige nieuwen maar die gedragen zich zo bitchy dat vindt ik geen vriendinnen echte vriendinnen zeggen elkaar alles en gaan niet ff weg . En ik ben een echte vriendin en ik zeg je dit : Voort gaan oke , want je kan schrijven en je gaat het doen ! je wilt het ik weet het je wilt schrijven aan dit verhaal het is jou keuze , ja da tis waar , maar denk echt logisch na met wie je hier toch een beetje verdrietig mee maakt..oke?

    xx Hopelijk vindt je m'n reactie niet te lang he!

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Ga verder ! Het boeit niet wie het leest ! als jij je eigen story maar leuk vindt ! Dat is het meer niet . Denk logisch na alstuuubliefttttt ! xx

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    Nou snel veder please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen