heeey guys volgende hoofdstuk een belangrijke mededeling!!!

XXX iris

We lopen met z´n allen weer terug naar onze kamer waarna Nikki meteen weer boven op het stapelbed gaat liggen. Zozo Nikki beetje moe geworden zeg ik lacherig. Ja eigenlijk wel ja zegt Nikki met een grijns op haar gezicht terug. Ik plof ook op mijn bed neer die onder die van Rein ligt. Ik was expres niet onder die van Daan gaan liggen zodat Mike daar kon en naast Kate lag. Ik kijk toe hoe Kate naast Mike gaat liggen en Mike met haar haar gaat spelen. Ik glimlach en sta op om iets drinken te halen beneden. Iemand anders misschien ook iets te drinken? Rein, Owen en Nikki schudden hun hoofd en Kate en Mike hebben het te druk met elkaar. Jij misschien liefje zeg ik terwijl ik boven bij Daan op bed spring en hem een kus wil geven. Nee bedankt zegt hij terwijl hij mijn kus ontwijkt. Ik kijk hem verbaasd aan, loop je even mee dan? Je kunt toch ook alleen gaan zegt hij weer even chagrijnig. Ik zucht, spring van het bed af en loop de kamer uit. Wacht ik ga wel mee Nils staat op en loop naar me toe waarna Daan me alweer een vernietigende blik geeft. Snel loop ik verder en wacht ik voorbij de hoek op Nils. Weet jij misschien wat ik verkeerd gedaan heb? Nils schud zijn hoofd, Nee ik vond het ook al zo vreemd dat hij opeens zo reageerde toen net was er nog niets aan de hand. Ik knik en loop verdrietig door. He Emma het komt heus wel goed he zegt Nils terwijl hij een arm om me heen slaat. Ik knik nogmaals en bedenk nogmaals wat ik verkeerd gedaan zou kunnen hebben. Misschien is hij wel verliefd op een ander zeg ik opeens. Vast niet, hij is stapelverliefd op jou en waarschijnlijk alleen chagrijnig om zo´n klein dingetje. Weetje ik had me zo erg op dit uitje verheugd gewoon weer eens samen met Daan zijn na die lange tijd maar nu hij zo doet valt het eigenlijk alleen maar tegen. Jullie hebben donderdag toch precies 3 maand? Ja nog wel ja. Ach Emma kom op straks als we de kamer in lopen heeft hij waarschijnlijk al lang spijt dat hij zo deed. Ik hoop het. Samen lopen we de trap af en lopen we de keuken in. Plots verschiet er iets achter het gordijn. Ik schrik me kapot en zie iemand keihard naar buiten rennen. Nils wat is dat!? Geen idee zegt hij terwijl hij zich haast om er achteraan te rennen.

Reageer (1)

  • UrWishhx

    Leuk ! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen