Foto bij Voorbereidingen

Even een kort hoofdstukjes x. Plaatje komt er later bij xx.

Weer een nieuwe dag... Je sprong uit je bed en keek door het raam naar buiten. Terwijl je jezelf aan het aankleden was hoorde je Grace vrolijk door je gang rennen. Vandaag was het immers de eerste wedstrijd op Alius Academy. En ook die van Blazing Pressure. Je dacht nog even na over Celia, hoe zou ze eruit zien in haar alien vorm? Je had het niet kunnen weten want gisteren weigerde ze jou orders. Maar je wou het niet aan de baas vertellen. Je wist nu een beetje van Celia haar achtergrond, maar ze deed nog steeds een beetje vreemd. Omdat je niet in je Alienvorm had geslapen activeerde je hem nu nog maar even. 'Vorm aan? Ja, Karakter aan?' Je aarzelde even maar toch zei je ja. Je pakte je tenue en legde hem netjes in je sporttas, net als je andere voetbalspullen. Net toen je naar buiten wou lopen hoorde je Janus praten. 'Waarom ik?! Waarom ik ?!' Je wou echt weten wat er aan de hand was, hij was je vriendje immers. Zonder twijfel stapte je naar buiten. Janus keek je recht in je ogen aan, aaide je over je haar en zei 'You dont know you're beautyfull' Je vergat al je zorgen en gaf hem een kus op zijn wang. Sorry ik moet nu gaan, ik moet zo voetballen. Hij glimlachtte terwijl jij weg liep. Dan maar aan het buisjes ontbijt, het snelle ontbijt dat geen tijd inneemt. De buizen werd in je keel gelegd en werd ontbijt naar binnen gespoten. Toen je klaar was liep je naar de kleed kamers van Blazing Pressure. Het hele team stond al voor de deuren, en aangezien jij de sleutels had wachtten ze op jou. Ehm sorry dat ik laat ben. Snel pakte je de sleutels, en maakten de sloten open. Toen je in de meiden kleedkamer was gestapt zag je hoe groot, mooi en luxe het was. Je kon er niet te lang bij stilstaan, omdat je zometeen moest voetballen, en jezelf daarom moest aankleden. Je pakte het geel-witte tenuetje en trok hem aan. Het gele broekje, het shirtje met een paarsige bobbel in het midden, de Blazing Pressure voetbal schoenen en... Celia kwam binnen gestormd. Jij wist dat het Celia was, maar ze zag er heel erg anders uit; tot ongeveer de helft van haar haar zaten lowlights van donkerbruin tot bruinzwart. Ze had rodere ogen, en lek daardoor ook en stuk agressiever. Maar je vertrouwde haar. Je vertrouwde je hele team! Toen je jezelf had aangekleed liep je het veld op. De jongensaliens waren er al allemaal, want jongens kleden zich altijd zo snel om... De warming-up. Je vroeg je af wanneer Faith klaar was, omdat je haar nieuwe move wel is wou zien, en dan konden we ook weten of Saturnus of Fidelity sterker was. Oh daar kwam ze al. Grace? Vroeg je. Ze stond op en dribbelde naar voren. Faith ging in het doel staan, maar Xera kwam er tussen. Doe nou niet, als we nu onze hittsatsus gaan uitvoeren dan weten ze wat we kunnen. Je had Xera altijd al verstandig gevonden. De scheidsrechter wenkte dat we moesten komen voor de aftrap. (Word vervolgt)

Reageer (1)

  • Yvnoire

    Spannend! :)

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen