Foto bij Love and Hate

|| Brooke Anderson ||

als ik naar boven loop hoor ik James vals zingen. dat betekent dat er iets goed fout gaat, snel hol ik naar boven. ''LAAT DR GAAN JAMES!'' roep ik boos en James laat Alexandra van schrik los en door de onafgemaakte pirouette viel ze op de grond en glee ze met haar kont over de grond. ''ik heb je nodig er is wat aan de hand.. en val Alex niet zo lastig.. ze is te goed voor jou.. idioot..'' roep ik als James maar blijft staan. snel loopt hij achter mij aan als ik naar beneden loop. "wat is er??" vraagt James verbaasd. "dat je Alex niet moet lastig vallen idioot!!" roep ik boos en geef hem een klap. "maar ik vind haar leuk" zegt hij verdrietig. "vast, net zoals Jade, Anne-Fleur, Annika en Kalila." zeg ik en James kijkt mij alleen maar boos aan. "je, weet waar hun zijn geëindigd, in een gekkenhuis James! een gekkenhuis! of ze zijn dood!" roep ik boos. "ja weet ik, maar dat komt niet door mij." zegt James en ik kijk hem dodelijk aan. "daar komt het wel door" zeg ik boos en wil weg lopen maar James trekt me terug aan me arm en zoent me. ik zoen terug, niet dat ik het wil maar het gaat van zelf. snel beëindig ik de zoen. "WHAT THE HELL DOE JE!!" gil ik boos en geef hem een klap op z'n wang en loop weg. ondertussen komen er wolken voor de zon en word het weer ook boos, net zoals ik.

"hee, Brooke" zegt Anna vrolijk. "rot op!" roep ik chagerijnig. "wat heeft James gedaan." zegt Anna gelijk zonder zich af te vragen of James het wel echt was of het niet wat anders was. "eerst werd ik boos op hem omdat hij Alex versier en toen ik weg liep trok hij me terug en zoende hij me!" gil ik boos en loop me kamer binnen en smijt de deur dicht voor Anna's neus. boos ga ik op bed zitten. na een tijdje pak ik mijn mobiel en zet m'n muziek aan en [urlhttp://www.youtube.com/watch?v=tQmEd_UeeIk] What The Hell[/url] schalt door mijn kamer. heel mijn playlist staat vol met Avril Lavinge, ze is mijn voorbeeld, ze is super. hopelijk laat James Alexandra met rust, ik wil niet dat zij ook in het gekkenhuis beland of zelfmoord pleegt. al die meiden waren mij vriendinnen en ze belanden allemaal in het gekkenhuis of gingen dood. het lijkt wel alsof er een vloek op me rust, nou ja dat kan niet want, Anna houd het nog steeds uit en die is al sinds dat ze hier is mijn vriendin. "mag ik binnen komen?" vraagt Jai zachtjes. "ja hoor" zeg ik en ga op me bed liggen. "hee, ik hoorde wat James heeft gedaan. we moeten echt zorgen dat hij niet in de buurt komt van Alex" zegt Jai en ik knik. "ik wil ff alleen zijn, dat begrijp je hopelijk toch wel?" "ja tuurlijk, ik dacht misschien wou je dat ik even langs kwam." zegt Jai. "kan, maar dat hoeft niet. ik ben moe, ik wil slapen. wil je het ligt uit doen? en weggaan?" "ja, tuurlijk" zegt Jai en doet het ligt uit. voordat hij de deur uitgaat hoor ik voetstappen naar me bed komen en voel Jai zachte lippen op mijn wang. als hij zijn lippen van mijn wang afhaalt gaat hij weg. dit kan toch niet? ik ben twee keer gezoend in een uur, door twee verschillende personen. okee, ik moet echt beter opgaan letten, straks gaat iedereen mij zoenen. en zo val ik in een droomloze slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen