Foto bij Meneer Bortniansky

de zon scheen al snel weer ik opende mijn ogen en rilde eventjes... ''pfff, ik heb echt geen zin een moeilijke outfit vandaag..'' ik strompel naar de badkamer en zet de douche aan.. ''gosh... echt waar net alsof ik een kater heb..'' ik kleed me uit en spring onder de douche ik was m'n haren en doe alle dingen die noodzakelijk zijn, als ik klaar ben droog ik me snel af en zoek mijn kleding.. ''hmm lekker rustig dagje, dat word dus een huisoutfit..'' ik pak mijn Kleding dus uiteindelijk en rek me uit.. mijn haren druipen nog een beetje van het wassen dus ik fohn het snel even.. ik maak mijn bed op en doe wat labello op.. ''pff waar zijn mij jordans..'' ik zoek en zoek.. uiteindelijk vind ik mijn Jordans en trek ik ze aan.. ik stap de deur uit en loop wat rond in de gangen... ik doe de oortjes in van m'n iphone en zoek een liedje uit van mijn playlist en begin mee te zingen.. '' hmhmm... Yeah you say that you don't wanna talk.. that's cool.. i've been thinking about you all day long hope you'll pick up your phone'' ondertussen maak ik een paar dans pasjes.. en loop ik op het ritme de Aula binnen.. het brengt me op gedachte dat er amper mensen zijn in de vakantie hier in het tehuis.. ik haal mijn schouders op en dans verder midden in de aula.. ''oh i got a secret place that we can go.. cause i really wanna be alone.. baby no body else have to know.. just meet me later at the other low.. '' ik loop al dansend verder de trap op en maak een draai midden op de trap.. op dat moment schop ik James.. snel trek ik mijn oortjes eruit '' OH GOSH!'' james valt bijna van de trap af op het nipperte pakte ik zijn hand... '' wat volg je mij!?!?!?! '' zeg ik wantrouwend.. James veegt het angst zweet van zijn voorhoofd af '' uh.. ik hoorde je zingen..'' '' en ik ook'' zegt een oude man achter James, ik trek james weer recht en loop naar de oude man toe '' en u bent?'' de oude man lacht '' ik ben Meneer Bortniansky..'' ik glimlach en herken een Russisch accent '' ik ben Alexandra Petrovsky'' gelijk verschijnt er een glimlach op zijn vreemde maar toch verzorgde gezicht.. hij haalt zijn oude hand door zijn vergrijsde haren '' ook Russisch dus..'' ik knik en glimlach '' wil jij mijn muze zijn op mijn Laatste Composatie ? '' ik kijk hem vreemd aan ''muze?'' hij knikt ''jaa, wil jij zingen op mijn klassiek concert? kun je opera?'' ik kijk vreemd '' ik heb geen idee.. nog nooit geprobeert'' ik legt zijn hand op mijn schouder het voelt ijskoud aan.. ''het komt wel goed Alexandra... jij bent een Petrovsky... '' hij glimlachte en liep weg.. overdondert werd ik achter gelaten.. '''muze?... muze... muze!'' ik draai me lachend om en James staat recht in mijn gezicht te hijgen ''WUT!'' ik schrok me kapot en val bijna naar achter.. James vangt mij op met een hand '' muze... mmmuuuuzeeeeee'' zingt hij met een spottende toon hij houd me met een hand vast bij mijn rug en met de andere hand heeft hij mijn hand vast ik lig zowat op de grond, en hij trekt me omhoog en begint pirouettes te draaien en begint weer spottend te zingen ''muuuuuuuuuuzeeeeeee jij bent mijn muuuuuuuzeeeeeee mijn AHUMwalgelijke muuuuuuzeeeeee'' ik kijk hem boos aan en probeer te ontsnappen '' laat me gaan..'' roep ik '' nee'' zegt hij met een gemene grijns ''LAAT DR GAAN JAMES!'' roept Brooke.. James liet me los en door de onafgemaakte pirouette viel ik op de grond en glee ik met mijn kont over de grond.. ''ik heb je nodig er is wat aan de hand.. en val Alex niet zo lastig.. ze is te goed voor jou.. idioot..'' Brooke draait zich om en loopt weg gevolgd door James... verdondert sta ik op.. '''wauw.. '' ik klop mijn broek af het was net alsof James was beínvloed.. door iets.. ofzo.. ''een opera zingen.. ik heb dat echt nog nooit gedaan..'' ik ging recht op staan en open mijn mond en zing wat wille keurigs eerst zacht.. ''want jij bent mijn...'' okee lekker hoog.. en begin met een volle uitdraai ''Muuzeeeeeeeee...........'' het klinkt hoog en zuiver door de gangen.. ik schrok van mijn eigen stem ik wist niet dat dat kon!.. ik rende mijn kamer in... en sloot mij daar de heledag op om te oefenen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen