Foto bij avondklok

|| Brooke Anderson ||

"hee, Anna" fluister ik om iets over 11, de avondklok is net gegaan. "wat?" vraagt Anna. "sttt, we moeten zachtjes zijn. zullen we naar zolder?" vraag ik fluisterend. "ja is goed" fluistert Anna terug en stapt in haar sloffen. samen sluipen we naar de Aula, als we door de geheime deur in de boekenkast de zoldertrap op lopen word het wel spannend. we zijn nog nooit na de avondklok op zolder geweest, wel buiten enzo maar nog nooit op zolder. "het is best wel spannend he" fluistert Anna gespannen. "ja" fluister ik terug en we zijn bij de deur aangekomen. "doe jij hem open" fluistert Anna. "ja tuurlijk" zeg ik en doe de deur open. langzaam stap ik naar binnen en zoek het lichtknopje, oohw daar is hij en ik klik het licht aan. "zo, nou is veel minder eng" zegt Anna. "ja, ik ben ook blij dat we niet meer hoeven te fluisteren." zeg ik lachend en we gaan op een stoel zitten. "zullen we eens in al die boeken kijken??" vraagt Anna en wijst naar de boeken kast die tot het plafond rijkt. "ja, lijkt me vet." zeg ik en we kijken naar alle boeken. "kijk ze gaan bijna allemaal over magie!" roep Anna, ze is echt dol op magie en hoopt dat alle boeken zoals narnia, percy jackson en harry potter echt zijn. "ja ik zie het" zeg ik en pak een boek over lichtmagie. "cool deze gaat over watermagie, net zoals Percy." zegt Anna vrolijk, volgens mij is dit de zevende hemel voor haar. na een tijdje zie ik een coole spreuk staan. "yoo An, deze is cool!" roep ik . "deze ook!" roept Anna terug. "luister! licht lanluga kimma lalila noeulang" zeg ik en voel een energieke kracht door me heen gaan. "super cool! luister deze! water naroel worela lal" zegt Anna en ik hoor een klap. "An!" roep ik en hoor een zacht gekreun als geluid. "Anna!!" roep ik nog eens en hoor weer een zacht gekreun en ik ga op het geluid af. "An!" roep ik verbaasd als ik Anna op de grond zie liggen met het boek over watermagie over haar heen. "ja, het gaat alweer. geen zorgen." zegt Anna en ze komt recht op zitten. "okee, zullen we maar gaan slapen?" "ja is goed Brooke" zegt Anna en ik help haar overeind. als ze overeind is sluipen we terug naar onze kamers en gaan slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen