Foto bij 22 ~ Owen Playfair

Heeii,

Hier weer een Stukjeee
Wat een drukte, ik word echt dood gegooid met school opdrachten, vandaar dat het wat langere duurde!
ohja het stukje is niet zolang maarja, anne komt mij zo ophalen dusja...
Btw ik vind die onesie gewoon cool, dus die had/heeft Puck aan.

I hope you like it! Let me know!

xxx

Wat puck me zojuist vertelde zag ik al aankomen, ze vindt Rein leuk. En ze heeft ook verteld dat Rein een meisje leuk vind. Waardoor Puck er weer zeker van denkt te zijn dat zij totaal geen kans maakt. Terwijl dat heus wel goed komt, maar ze wil dat ik geen van deze dingen tegen Rein of iemand anders vertel, wat moet ik nu dan tegen Rein vertellen? Puck is al naar de woonkamer gelopen en ik sta nu dus met Rein alleen in de keuken.

‘’uhm, kwam jij geen drinken halen of iets?’’ probeer ik mijzelf eruit te kletsen. ‘’Owen kom op, ik ben niet achterlijk, wat is er aan de hand?’’ Shit, wat moet ik nu zeggen. Ik denk terug aan wat Puck zei ‘’het is wel een geheim, en dat blijft het! Dus niet tegen iemand anders vertellen hè!'' ‘’Nou..’’ dringt Rein aan. In mijn hoofd bedenk ik alle mogelijke scenario’s die er kunnen gebeuren als ik het toch aan Rein zou vertellen, het zou kunnen dat ze het perfecte stel worden, maar het ken ook heel anders aflopen. Zal ik een goede vriend zijn, of een eerlijke vriend. Ik ga voor het laatste, het spijt mij Puck. ‘’Je moet weten, dat Puck je leuk vind, en ze er zeker van is dat ze geen kans bij je maakt, omdat, omdat…’’ ‘’omdat ik haar heb verteld dat ik en meisje leuk vind’’ een beteuterde blik heeft Rein in zijn ogen, of lijkt dat maar zo? Hij slaat zijn ogen neer en kijkt mij dan aan, ‘’Puck heeft je dat verteld hè, ondanks jullie weddenschap?’’ ik knik, ‘’Maar dat vertelde ze ook pas net, toen we hier in de keuken stonden’’ ik loop naar de koelkast en pak wat te drinken. ‘‘Maarehh, wie is dat leuke meisje eigenlijk?’’ ik duw Rein een glas drinken in zijn handen ‘’ik mag het toch zeker wel weten’’ Ik duw voorzichtig de koelkast weer dicht. ‘’tja…’’ ik geef hem een speelse duw, ‘’Zo erg kan het toch niet zijn! Maarja, als jij het niet wilt vertellen’’ en ik loop terug naar Nils en Daan. Ik ben voor vandaag wel weer genoeg in de keuken geweest.

Reageer (2)

  • JanineL

    Snel verder. Deze story is suuuuuper leuk!!

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    Snel veder please hij is zo leuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen