MTV EMA's
MTV EMA’s. Do I need to say more? Hét muziek event van Europa, waar de meest beroemde en geweldige artiesten langs komen om op te treden of een award uit te reiken. Dit jaar, op 10 november 2013, wordt de award show in Amsterdam gehouden dat is net zo geweldig als dat het verschrikkelijk is, ik heb namelijk geen tickets! Woohoo, cheeeeeeers to my non-existent luck!
Dit jaar staan onder andere Katy Perry, Miley Cyrus, Imagine Dragons en Bruno Mars op het podium om een optreden te verzorgen, en –helaas voor mij- zijn dit allemaal artiesten die ik ongelofelijk graag live had willen zien. Daarnaast is er een gastoptreden van Ariana Grande, die ik ook geweldig vind. De teleurstelling werd bij iedere bekendmaking groter omdat ik ergens al wel wist dat ik toch geen kaarten zou winnen. Maar ik had nog hoop, never say never enzo.
De afgelopen weken heb ik me namelijk ingeschreven voor iedere wedstrijd waarmee kaarten te winnen waren, alle opdrachten heb ik uitgevoerd, maar helaas mocht het niet zo zijn. Ik weet dat er ook een mogelijkheid was om kaarten te kopen, al moest je daarvoor uitgekozen worden, maar ik zit zonder werk en op mijn spaarrekening kon ik ook niet meer vertrouwen. Die laat me altijd in de steek op de momenten dat ik hem het hardst nodig heb, dus dit was ook geen optie, hui-len.
Ondertussen zijn er steeds meer mensen die ik volg op twitter die wel kaarten hebben gewonnen of gekocht en dit maakt me dan ook aardig depressief. Ze wrijven het er lekker in met hun 'OMG IK GA NAAR DE EMA AWARDS OMG OMG JAJGDLKJGDGAJGLDJGAKG' , maar ik geef ze groot gelijk. Zo zou ik ook reageren als ik hen was. Héérlijk, om het zo in iedereens gezicht te kunnen roepen.
Het is echt zwaar kut natuurlijk, maar ik moet het niet overdrijven. En dat deed ik wel een beetje, de laatste dagen. Ik sloeg een beetje door. Ik droomde zelfs dat ik in de auto zat en plotseling reed er een auto naast me waarin Miley Cyrus zat. We openden onze ramen, ik wenste haar veel succes bij de uitreiking. Ze vroeg of ik kaarten had, ik zei nee, en tadaaa ze stak haar hand uit het raam met twee kaartjes voor mij en een vriendin. Zucht, het is echt heel erg met mij gesteld.
Dus, er zit niks anders op dan me er maar gewoon bij neerleggen. Ik zit zondagavond om 21.00 gewoon thuis op de bank net als alle andere jaren en ik ga blij zijn. Blij om het feit dat ik geen wekker hoef te zetten midden in de nacht, maar dat het gewoon op lokale tijd wordt uitgezonden. Happy End.
Xoxooooo
Er zijn nog geen reacties.