Voorwoord.
I find that, I spill my heart out to anyone who gives the slightest bit of attention.
Silly me.
Thinking they actually care.
Silly me.
Thinking they actually care.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (33)
Char, ik ben écht heel trots dat je dit doet, respect <3
1 decennium geledenHet is een grote stap en ik snap dat sommige hoofdstukken zeer moeilijk zullen zijn te schrijven. Als je iets kwijt wilt, kan je me altijd appen.
Je bent echt dapper dat je dit doet, het lijkt me echt eng om je gevoelens te uiten, ik ben blij dat je dit doet.
Ik weet dat je van schrijven houdt, dus ik hoop dat dit je gaat helpen.
I love you <3
x
Wauw respect meid! xx
1 decennium geledenRespect, echt waar! Dat je dat durft!
1 decennium geledenMijn sociale fobie lag voornamelijk aan mijn zelfbeeld -cursus voor gevolgd- waardoor ik nu al minder kon aankruisen. Alsnog 18 van de 28 aangekruist. Ook was mijn sociale fobie nog niet zo erg. Ik dacht niet aan zelfmoord maar ik zal het ook niet erg gevonden hebben om verongelukt te zijn.
Mocht je wat kwijt willen, mag je dat bij mij kwijt
Ik heb er trouwens 22 aangekruist, en dat klopt wel een beetje. Ik heb aardig wat symptomen.
1 decennium geledenKnap hoor, echt gedurfd. <3
Wauw...
1 decennium geledenThis blew me away.
Dit is iets wat ik nooit zou kunnen en heb er zo ongelofelijk veel respect voor dat je dit durft.
Geen woorden voor...