Foto bij Douze

Where are you now?
When I need you the most
Why don't you take my hand?
I want to be close

Help me when i am down
Lift me up of the ground
Teach me right from wrong
Help me to stay strong
So take my hand and walk with me
Show me what to be
I need you to set me free

Ik keek verveeld om me heen, ik wist niet waar we nu precies waren maar er waren al flink wat uren voorbij gevlogen. Het wii-en ging opgegeven moment ook vervelen dus waren we maar gestopt. En Justin zat nu al bijna een uur weer met een chagrijnig gezicht naar ons of zijn mobiel te staren, ik kreeg het idee dat hij mij gewoon haten of zo ik bedoel hij deed al van af moment een raar tegen mij eerst om dat ik er anders uit zag dan de anderen. En nu...? Ja ik weet het niet het was gewoon raar ik vraag het vanavond wel aan Jaden of Fredo. Ik voelde mijn mobiel trillen en keek snel op mijn scherm 13:32 Nick: Ey baby je vertelde dat je op tour ging maar met wie eigenlijk? Dan kan ik misschien keertje kaartje kopen en je zien dansen. Ik lachte even in mezelf om dat ik hem er niet voor aan zag om naar een Justin Bieber concert te komen. 13:34 me: Justin Bieber 13:34 Nick: Haha funny, nee serieus ^^ Ik rolde met mijn ogen en bedacht een geniaal plan. 13:40 me: Klik om afbeelding om te laden. 13:44 Nick: Oh... 13:50 Me: Die andere is Fredo, Jaden Smith is er ook en nog twee vriendinnen die er ook op het strand waren. De rest van de crew zit in de andere bus. Hij reageerde nog een paar keer maar een beetje kort af of raar dus ik besloot maar niet meer te antwoorden. 'Ey we gaan zo even stoppen over een half uur, voor een pauze.' Riep Kenny door de bus hij was Justin zijn bodycard en hij was echt een Teddy beer. Ik noemde hem dus ook vaak Teddy in plaats van Kenny gewoon om dat het kon, en na die dat gezecht te hebben verdween hij weer in de voor cabine waar Scooter ook zat. 'Waarom?' Mompelde Justin. 'Even wat eten halen, er is niks lekkers hier in de koelkast.' Iedereen knikte en Justin keek alleen maar chagrijniger. 'Dan ga ik me even om kleden.' Zei Chloe die gewoon zo haar bed is uit gekomen en zo de bus in was gestapt. 'Ja ik ook.' Zei Shara die naar haar jogging broek wees ik grinnikte en bleef gewoon zitten. 'NEEEEE.' Schreeuwde Jaden opeens uit. Ik en Fredo keken hem verbaast aan, 'Mijn mobiel is leeg , en mijn oplader ben ik vergeten dus ik kan zo pas een nieuwe kopen en ik moet bereikbaar blijven.' 'Loop mee dan je krijgt die van mij dan.' Zei Alfredo, ze stonden op en liepen ook weg. En toen drong het tot me door dat ik hier alleen was met Justin AKWARD! 'Moet jij ook niet iets gaan doen ofzo?' Zei hij een beetje bot toen hij mij zag zitten. Ik keek hem arrogant aan. 'Wil je me weg hebben ofzo?' Hij haalde zijn schouders op en keek me even vaag aan en richten zich weer tot mijn mobiel. 'Heb ik iets fout gedaan ofzo? Je mag me al van af moment een niet, en voor mijn gevoel doe je alleen maar tegen mij zo. Als je me niet mee op je tour wil zeg je het maar gewoon!' Even keek hij me geschrokken aan door mijn uitbarsting. Ik voelde de tranen prikken achter me ogen maar liet me niet kennen door hem. Hij keek me toen afwachtend aan maar verzachten toen zijn blik. 'Nee Madison, het licht niet aan jou ik zit gewoon niet in mijn vel... Ik voel me gewoon... Arg waarom leg ik dit aan jou uit jij weet niet hoe het is om mensen te verliezen.' En hij keek weer weg. Nu raakte hij mijn gevoelige snaar en stond ik op. 'Je moest is weten Justin, voor jou informatie heb ik geen ouders meer. Dus ik weet heel goed hoe het is om mensen te verliezen!' Ik voelde nu hoe een traan over mijn wang rolde en ik stampte boos weg. Ik hoorde Justin nog wat achter me aan roepen maar ik had geen zin hem aandacht te geven. Ruw veegde ik mijn traan weg maar ik kwam net Alfredo tegen. 'MJ whats wrong?' 'Vraag dat maar aan die leuke vriend van je!' En met die woorden sloeg ik de deur voor zijn neus dicht.


Ahw jullie reacties <3 dank jullie wel!! Daarom nog een hoofdstukje!! Wel laatste voor vandaag maar morgen weer een als jullie lief zijn :* xxxxx

Reageer (7)

  • Lufs

    snel verder -xxx-

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    snel verder xx

    1 decennium geleden
  • NxG236

    Omg! zoww zielig (huil)

    snel verder pleasssee!!!! :P(nerd)

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    ahhhhh :(
    Ik kan niet meer wachten! Ik drukte al op het pijltje om naar het volgend hoofdstuk te gaan!
    Snel verder :9~

    1 decennium geleden
  • xeemmaa

    oooooh *slaat justin tegen zijn hoofd*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen