Langzaam open ik mijn ogen, ik moet dan toch in slaap gevallen zijn. Ik kijk even hoe laat het is en kom tot de conclusie dat ik niet zo heel lang geslapen heb, wel is het al middag. Ik besluit naar beneden te lopen als plots de deurbel gaat. Ik ga dus wat sneller dan gepland naar beneden waardoor ik bijna mijn evenwicht verlies en open de deur. Voor me staat een jongen, die al geef ik het niet graag toe, er echt goed uitziet. "Hallo ik ben Matheo, ik kom hiernaast wonen en kwam even kennismaken." Hij kijkt me glimlachend aan, misschien een beetje te enthousiast waardoor een kleine grinnik mijn mond verlaat. "Wel hallo ik ben Louise, wil je even binnenkomen?" Hij knikt en snapt naar binnen. Gelukkig voel ik me al veel beter dan ik me voelde toen ik bij Nils was. Heel even denk ik aan Nils... Die gedachte gaat al snel uit mijn gedachten aangezien Matheo even kucht, als teken dat ik nogal stil ben. "Wil...wil eum je misschien wat te drinken?" Vraag ik snel en al snel zegt hij dat een cola wel goed is. Die ga ik ook halen, met ook voor mij wat te drinken. Als ik terug kom in de hal staat hij daar nog steeds, en vervolgens besluiten we naar mijn kamer te gaan. Ik had een grote kamer, groter dan de meeste tieners in de buurt. Maar erg vond ik het helemaal niet. Als we boven zijn aangekomen plof ik op mn bed. Matheo gaat wat verlegener aan de andere kant zitten.....
Na een gezellige middag gaat Matheo terug naar huis. Ik denk dat we echt goed bevriend kunnen worden, hij heeft me al zoveel gezegd en ik hem natuurlijk ook al. Hij denk zelfs al dat ik verliefd ben op Nils, wat ik natuurlijk niet wou toegeven. Plots krijg ik een melding van Twitter, snel open ik het. Met een glimlach open ik twitter: Nils heeft getweet. "You don't have time for me but you can spend the day with someone else..." Zou hij...zou hij mij bedoelen? Vast niet, hij zou toch niet weten dat Matheo hier was? En ik voelde me al veel beter deze middag, nadat ik wat geslapen had. Verward staar ik naar Twitter...Wat moet ik doen? Wat als het niet over mij ging, of juist wel? Ik besluit er even niet op te antwoorden. Plost gaat de deurbel, alweer denk ik bij mezelf. Ik doe open en zie Stijn staan, de broer van Nils? "Wat is er?" Vraag ik en trek hem naar binnen, ik zag net een vlieg binnenvliegen. "Wel eum dit heb ik je niet vertelt, maar Nils vind het vervelend dat je niet bij hem kon blijven maar wel een andere jongen kon binnenvragen, dat hebben sommmige mainiacs gezien." Ik staar Stijn met open mond aan. "Waarom zei hij dan niets? Ik voelde me al veel beter, ik wil Nils niet kwetsen..." Ratel ik maar door. Stijn ziet dat ik er mee in zit, en probeert me rustiger te maken. Snel besluiten we dat ik maar gewoon mee moet met Stijn naar huis en het moet goedmaken met Nils. Onderweg begint Stijn even te praten. "Hoe vind je Nils nu eigenlijk?" Vraagt hij aarzelend, niet wetend dat ik Nils geweldig vind en hoe meer mensen het vragen, hoe meer ik er zelf ook over begin te denken. Ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat ik verliefd ben. Nu hier terwijl ik samen met Stijn, de broer van mijn grote liefde op straat loop, durf ik het eindelijk toe te geven aan mezelf. Ik ben verliefd op mijn beste vriend, Nils. "Nou.." Ik besef dat ik nog niets gezegd heb en bedenk een antwoord. "Nou Nils is heel lief en tof enzo..." Hij kijkt me met een grijns aan, die grijns ken ik nog van die keer dat hij mji en Nils zag knuffelen aan het meertje achter in zijn tuin. Ik geef hem een stamp en hij grinnikt even. "Ik ben niet verliefd, ik meen het." Hij kijkt me aan alsof ik hier een groot leugen sta te vertellen, goed hij gelooft me dus niet. We komen aan bij de deur en Stijn opent deze al gauw, terwijl ik me met een groot schuldgevoel naar Nils zijn kamer begeef. Hoe zal ik dit kunnen uitleggen?


Hello :) Ik probeer zo veel mogelijk te schrijven, maar het is druk met school enzo, beh :( Als er iets is dat ik wel haat is het school... Nuja toch vaak. Ik had dit stukje gisteren al getypt meer het internet deed moeilijk . ( Ik heb het ook niet meer kunnen nalezen op spelfouten, sorry! ) Maar goed wat vinden jullie er van? Mag ik ook eens een kudo? Dat zou leuk en lief zijn! Groetjes Mégane <3

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    Ze mogen geen ruzie krijgen door die *piep* sorry moet even maar ze moeten echt geen ruzie krijgen xxx
    snel veder

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Hopelijk krijgen ze niet weer ruzie :( xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen